Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Wystawa

Domyślnie Wystawa

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
    Nie wiem czy to jest dobre miejsce na przywitanie (forum jest dość obszerne i mogłem cosik przeoczyć), niemniej przy pierwszym poście wypada powiedzieć 'dzień dobry', co też czynię . Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym amatorem, co oczywiście wyjdzie z moich wier... prac. Lata temu pstrykałem nieco analogami, potem prostymi kompaktami cyfrowymi, obecnie D90 i czasami P7100. Zapraszam do oglądania (jeśli się da).

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Domyślnie

Witaj,
    Najbardziej przypadły mi do gustu:
    3, 4 oraz 13 za "wtopienie" się postaci ze zdjęć z wystawy z oglądającymi,
    6 i szczególnie 7 za ciekawe ujęcia fotografii z ekspozycji z otoczeniem
    5 - po prostu
    14 za skojarzenie techniczne
    I jak dla mnie bardzo dobra decyzja o konwersji do cz-b - ładnie się przenikają światy z fotografii i otoczenia wystawy.
    N i L

Domyślnie

Dziękuję za miłe słowa.
    Temat nie jest szczególnie porywający, no i nieco niewdzięczny; kilka rzeczy można było zrobić lepiej, no i jeden kadr lekko przycinałem, czego nie lubię robić. Jest też trochę sztampy (ludzie z aparatami), nie jestem do tego przekonany, ale że wystawa fotografii to zostawiłem... W sumie to moje pierwsze, bardziej świadome, zdjęcia z ulicy.

Domyślnie

Ogólnie podoba się cały set, ale co do obróbki to wolałbym kontrastowe b&w...
    D300s/MB-D10/17-55/35/50/85/70-200/SB600/ i ... brak czasu! Fuji X-T10/X-T20/18/35/56...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Pienia Zobacz posta
    Ogólnie podoba się cały set, ale co do obróbki to wolałbym kontrastowe b&w...
    Dzięki.
    Obróbka to w sumie eksperyment, bo w niektórych kadrach przy czystym b&w nie wszystko wyglądało tak jak chciałem, coś się gubiło, przynajmniej miałem takie wrażenie, no i stąd decyzja o bichromii.

Domyślnie