Close

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14
  1. #11

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kwiatek88 Zobacz posta
    Oczywiście że warto sprawdzić.W większości aut ma on wartość 15A.Może u Ciebie był mniejszy,nieoryginalny?

    wiesz, już nie pamiętam...
    w każdym razie sytuacja niewesoła: kapeć, kompresor w ręku i brak prądu - zonk
    D80&7100 | N85/1.8 | S17-50/2.8 | Sam 8/3.5 | ...coś tam jeszcze |

  2. #12

    Domyślnie

    Szybki ratunek na przyszłość-pożyczyć na chwilę bezpiecznik z innego obwodu,napompować i oddać.No chyba że kompresor zwalony.
    [Nikon d7100]+[Sigma10-20/4-5,6]+[Sigma17-50/2,8]+[Sigma70-200/2,8 OS]+[sb700] +[różne klamoty]

  3. #13

    Domyślnie

    Wielkie dzięki za pomoc, przekonaliście mnie! Muszę sprawdzić jeszcze co się dzieje z napięciem po wyłączeniu silnika, ale tak to spoko

  4. #14

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez miszyzm Zobacz posta
    Wielkie dzięki za pomoc, przekonaliście mnie! Muszę sprawdzić jeszcze co się dzieje z napięciem po wyłączeniu silnika, ale tak to spoko
    Możesz nie sprawdzać.Napięcie po stronie prądu zmiennego(230V)będzie stałe pomimo spadku w instalacji samochodowej po wyłączeniu silnika(z około 14,4 do 12).Mało tego,jeżeli napięcie akumulatora spadnie w wyniku rozładowywania poza bezpieczną wartość, przetwornica wyłączy się automatycznie chroniąc akumulator przed rozładowaniem!
    [Nikon d7100]+[Sigma10-20/4-5,6]+[Sigma17-50/2,8]+[Sigma70-200/2,8 OS]+[sb700] +[różne klamoty]

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •