Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Taki montaż z kilku zdjęć. Proszę o komentarze


  2. #2

    Domyślnie

    nikt nie chce skomentować

  3. #3

    Domyślnie

    Nie bardzo wiadomo co autor miał na myśli.
    Technicznie pewnie jest OK, nie wypowiadam się, bo ekspertem nie jestem. Ale jeśli chodzi o zawartość "zdjęcia" to do mnie w ogóle to nie przemawia.
    Dziecko ze smoczkiem w buzi, na liściu, na morzu w czasie burzy ??!!??
    pozdrawiam
    Marcin
    http://www.tycipienka.pl/

  4. #4

    Domyślnie

    Dokładnie tak samo pomyślałem...

    Technicznie fajnie (poza rozpryskiem na pierwszym planie, który ma nie ujednolicony).

    Natomiast merytorycznie raczej cienko...
    Koniecznie odwiedź Podkarpacką Grupę Fotograficzną na Nikoniarzach : Forum Grupy PODKARPACKIEJ
    Informacja jak się z nami spotkać : Czwartkowe P I W K O (czyli jak się z nami spotkać)
    Jesteś z Podkarpacia : Jak do nas dołączyć

  5. #5

    Domyślnie

    Nie znam się na sztuce bo jej kompletnie nie rozumiem Wiec jako totalny laik powiem, że byłoby dla mnie lepiej gdyby malec był ubrany nie tak codziennie lub np bez góry.
    Nikon D7200 | D90 + MB-D80 | T11-16 2.8 | N35 1.8G | N18-105 3.5-5.6 | T90 2.8 Macro | T70-200 2.8 | SB-900 | YN-560 III

  6. #6

    Domyślnie

    Nie wiem czemu na tym obrazie występuje dziecko. Jest jedynym obcym klimatowi elementem. Ono musi tam być? Co do techniki. Oświetlenie dziecka i liścia, na którym klęczy (bo jeśli stoi to są nogi za krótkie) jest zupełnie inne (cienie własne i brak rzuconych). Profilaktycznie nie dałeś cieni rzuconych w całym kadrze. Chmury są potraktowane niemal impresjonistycznie (bardzo powiększony fragment nieba wycięty ze zdjęcia? - Ziarno i rozmycie), a rozpryski wody ostre jak żyletka .
    Ostatnio edytowane przez doktor ; 06-05-2014 o 12:33
    R6008, Y124G, Ye35, ZI; Blog

  7. #7

  8. #8

    Domyślnie