Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Wątek: D5100 czy D5200

Domyślnie D5100 czy D5200

Witam serdecznie. Jestem osobą początkującą w świecie bardziej zaawansowanej fotografii, niż zdjęcia u ciotki na urodzinach. Dotychczas nigdy nie miałam lustrzanki, korzystałam z najzwyklejszej "cyfrówki", jednak przestała mi ona wystarczać, gdyż robię dużo zdjęć krajobrazowych, przyrodniczych (zbliżenia, makro). Dlatego postanowiłam kupić sobie lustrzankę. Na początku zaczęłam mnóstwo czytać - testy, recenzje, porównania na stronach optyczne.pl, fotopolis, dxomark.com, pixel-peeper.com‎ itp. stały się codziennym rytuałem. Jednak im więcej czytam, tym mam większy mętlik w głowie. Obecnie zredukowałam swoje poszukiwania do jednego modelu - problem w tym, że nie wiem który wybrać - starszy, czy nowszy? W jednym ze sklepów jest dosyć kusząca oferta
    1. Albo starszy model z dwoma obiektywami (tak, wiem, że nie jest aż tak jasny) http://www.euro.com.pl/lustrzanki/ni...0-300-mm.bhtml
    2. Albo nowszy tylko z KIT-em http://www.euro.com.pl/lustrzanki/ni...r-czarny.bhtml