Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    04 2014
    Miasto
    Tarnowskie Góry
    Posty
    11

    Domyślnie Fotografia produktowa dziecięca /studio do 3000 zł

    Witam

    Może zacznę od tego, że od jakiegoś czasu zajmuję się fotografią produktową, przy czym w okropnych warunkach. Większą pracę wykonuję na PS niżeli bawiąc się aparatem - bez lamp w ciemnym pomieszczeniu,na kartownie... bez statywu.... , ale zdjęcia nie wychodzą tak źle:


    Uwielbiam robić zdjęcia - lecz do tej pory ograniczałem się do sesji wyłącznie z aparatem i modelką

    Przechodząc do sedna chciałbym zacząć robić sam zdjęcia produktowe i czasem może jakiś dzieciakom od znajomych, ale totalnie nie znam się na sprzęcie do studia! Prosiłbym o pomoc.

    Chodzi o fotografowanie zarówno małych obiektów, jak również modelki w ubraniu. Do dyspozycji póki co mam:

    *porządny statyw
    *D90 z kitowym obiektywem ( przy czym zmieni się to na pewno jak się trochę odbije !)
    *narzędzia do obróbki - Wacom a4 + laptop o dość potężnych parametrach ( zajmuję się grafiką trójwymiarową również )
    *dość mały pokój na początek... 3 x 4m ( x 2m h ) - przy czym z możliwością zakrycia okien, pomalowania go itp.
    *piękną modelkę z która chciałbym zacząć przygodę z tym studiem.

    Tak myślałem nad takim zestawem:

    *2 lampy
    http://allegro.pl/studyjna-lampa-bly...115941728.html
    *2 softbox'y 150
    *tło ze statywem + stolik pod mniejsze produkty

    Co moglibyście mi poradzić? jak to zsynchronizować, może przy okazji jakiś obiektyw do 2000 zł polecicie?

    z góry dziękuję za odpowiedzi - strasznie mi zależy bo chciałbym się usamodzielnić.

  2. #2

    Domyślnie

    czy jest jaki sposob by codziennie nie pojawial sie post nowego "uzyszkodnika" ktory a szybko potrzebuje nowgo sprzetu do studio, nie ma o tym pojecia ale trzeba mu doradzic bo chce zaczac na tym zarabiac?