Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie 12 Ujec dzieci...

Po kilku miesiacach bezczynnosci body ponownie w rece , wystawiam sie pod ostrzał tylko konkstruktywnie prosze
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12 Ostatni Bonus

Domyślnie

Cokolwiek ktokolwiec wyrazi czy bedziecie sie tak czaic 74 odslony i ZERO

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez vASQ Zobacz posta
    Cokolwiek ktokolwiek wyrazi czy bedziecie sie tak czaic 74 odslony i ZERO
    Miłe.
    Jednak pracuj nad - wyrazistością zdjęć, kompozycją, zasadnością użycia dłuższej lub krótszej ogniskowej... No i kwestia empatii: pogłębiaj w sobie zdolność wczuwania się w przeżycia, emocje - jak ująłby to Stary Doktor, Janusz Korczak - małego człowieka. Pozdrawiam i życzę jeszcze bardziej udanych prób.
    Jestem dziennikarzem, fotografem, popularyzatorem fotografii i pisarzem, m.in. autorem siedmiu książek-poradników sztuki fotografowania oraz ostatnio wydanej "Koń by sie uśmiał, czyli mój Peerel".

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez wlodekbar Zobacz posta
    Miłe.
    Jednak pracuj nad - wyrazistością zdjęć, kompozycją, zasadnością użycia dłuższej lub krótszej ogniskowej... No i kwestia empatii: pogłębiaj w sobie zdolność wczuwania się w przeżycia, emocje - jak ująłby to Stary Doktor, Janusz Korczak - małego człowieka. Pozdrawiam i życzę jeszcze bardziej udanych prób.
    Bedzie ze sie tlumacze ale grzeje rozjechana A 100-300 z ff ktora malo tego ostrzy od f/11 szalu z zakresem nie mam ale niebawem wpadnie staleczka wiec na pewno sie poprawie jakosciowo.

Domyślnie

dla mnie typowe albumowe pstryki. Nic ciekawego
    NIKON

Domyślnie

Dwa pierwsze są świetne,fajnie uchwycone momenty.Ciekawe jak by te dwa zdjęcia wyglądały w cz-b.
    Samsung NX300,NX20, 18-55 OIS i 30mm f:2 50-200 OIS III

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Valdek_Tychy Zobacz posta