Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    Wakefield [UK]

Domyślnie Zakup statywu do D5100

Witam serdecznie.
    Jestem amatorem fotografii. Niedawno kupiłem zestaw D5100 + 18-105.
    Chciałbym kupić niedrogi statyw (do 150-200 zł). I tutaj moje pytanie: czy jest w ogóle sens kupować taki statyw? Czytałem, że lepiej dopłacić i kupić coś, co posłuży przed dłuższy czas.
    Nie zanosi się na to, bym używał go bardzo często (wszystko zależy od tego ile będę pstrykał zdjęć). Poza tym dopiero zaczynam przygodę z fotografią, stąd nie potrzebuje profesjonalnych rozwiązań, bo i tak nie będę wykorzystywać ich możliwości.

Czy ktoś mógłby mi coś polecić?
    Zaznaczam, że jestem w Wielkiej Brytanii, więc statyw będę kupował na miejscu lub z ebay.co.uk.

Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi!

Domyślnie

Obecnie mam Manfrotto 055PROB, wcześniej używałem Velbon Sherpa 200R + PH-157Q (nawet nadal go mam) - mogę go polecić jako pierwszy statyw.
    Zobacz jeszcze dział Pozostałe akcesoria. Generalnie bym się skupił na firmach Velbon lub Slik, bo Manfrotto jednak drogie.
    z pozdrowieniami - Krzysiek
    Nikon Z6 + Zf + Z9 + N14-24/2.8S + N24-70/2.8S + N70-200/2.8G VR II + N35/1.8S + N50/1.8S + 75/1.5 + N85/1.8S + N105/1.4E

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Wakefield [UK]

Thumbs down

Sherpa 200R + PH157Q to koszt około 60 funtów. Czyli sporo ponad mój budżet.
    http://www.ebay.co.uk/itm/Velbon-She...item19e72ebc8d

Znaczy się - jestem w stanie tyle wydać, ale może są jakieś tańsze opcje?
    Ostatnio edytowane przez swider ; 28-01-2014 o 22:57 Powód: OT

Domyślnie

Polecam (bo sam mam) w tej cenie Camrock TS53. Całkiem solidny statyw (wszystko metal, plastikowe są jedynie zatrzaski nóg). Wysoki, a jednocześnie kompaktowy po złożeniu, bo ma 4-sekcyjne nogi. Do Twojego zestawu powinien wystarczyć. W zestawie jest głowica kulowa, ale można ją zmienić - ma standardowy gwint.