Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1

    Domyślnie D5100 + Tokina 11-16 na początek?

    Witam!Zamierzam kupić moja pierwsza lustrzanke.Jak na razie jestem laikiem-ale juz nie moge sie doczkac kiedy zaczne sie uczyc z moim nowym sprzetem. Zalezy mi na nieskomplikowanym aparacie z dobrym obiektywem szerokokatnym.Glownym celem bada zdjecia krajobrazów i architektury.Czy taki zestaw jest dobry dla poczatkujacego?(zapomnialem dodac ze model ten jest w zestawie z obiektywem 18-55)a moze polecacie cos zupelnie innego.Moj budzet to 4000zl.Z góry dziekuje za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez hoover80 ; 19-01-2014 o 14:40

  2. #2
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2012
    Miasto
    Miejscowość
    Posty
    203

    Domyślnie

    Z tym aparatem i szkłem myślę, że będzie okej, ale koledzy mogą zaproponować sigmę 10-20, bo i tak będziesz raczej przymykał szkło. A jeśli chcesz focić krajobraz i architekturę to nie zapomnij o dobrym statywie, wężyku spustowym, filtrach. Najlepiej zakup kita, a potem jak rozgryziesz co i jak to pomyślisz nad szkłem.

  3. #3

    Domyślnie

    No wlasnie tak to jest jak czlowiek sie jeszce nie zna.rozumiem ze bez statywu zdjecia "z reki" beda nieostre?Wybieram sie na wycieczke po usa.Sporo miejsc do pstrykania-Wolalbym uniknac tracenia czasu na rozstawianie statywu i nadmierny ciezar chociaz i tak licze sie z duza torba i wymiennym szkielkiem.

  4. #4
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2012
    Miasto
    Miejscowość
    Posty
    203

    Domyślnie

    To czy zdjęcia bez statywu będą nie ostre zależy od czasu migawki. Np. przy dłuższych czasach naświetlania to tak. Polecam ci poczytać Klik o sprzęcie, optyce, technikach fotografowania.

  5. #5

    Domyślnie

    dzieki za pomoc!

  6. #6

    Domyślnie