Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: 30 grudnia 2013

Domyślnie 30 grudnia 2013

... pogoda zwariowała chyba . Mandarynki szukają miejsc lęgowych na drzewach, trawa soczysta, zielona i tylko brak liści oraz kolor trzcin wskazuje jaka to pora roku
    1.

2.

3.

4.

5.

6.

Koleżankom i kolegom z Forum Nikon życzę wiele radości z fotografii
    oraz wielu udanych zdjęć . Wszelkiej pomyślności w życiu osobistym
    i zawodowym w Nowym Roku 2014.
    serdecznie pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Dzięki i wzajemnie.
    Dla mnie 3 i 4,
    na 3 mogłeś lepiej wykorzystać potencjał drugiego planu.
    D7000

Domyślnie

Dzięki razza i wzajemnie. Foty piękne, ale 3 nieco wyłamuje się z kontekstu pozostałych. Osobiście bym prze kadrował.
    „Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.”D-5100......

Domyślnie

Dzieki i wzajemnie, ja wybieram 6.

pozdro
    Trzy aparaty spod znaku N i "troche" szpeja do nich....

www.michalak24.pl

Domyślnie

Mariusz dzięki i wzajemnie. Ładne foty.

Domyślnie

Znowu te ptaki ostatnie fajne bo takie rowne wyszlo, Mariusz zamienil bym sie z toba na pogode jak by sie dalo
    D700,D200, F100, F, F2, F3, EL, FE2, Nikkormat FT2, Nicca Tower, Canon A1, F1, FTb, Olympus E1, OM1, OM10, Kodak 35, Pentax SP2, ME, Ricoh KR, 500G, Fuji i ZenitE

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez sprocket Zobacz posta
    Znowu te ptaki ostatnie fajne bo takie rowne wyszlo, Mariusz zamienil bym sie z toba na pogode jak by sie dalo