Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Domyślnie Mój pierwszy...

........zimorodek Spore kropy ale i tak sie ciesze, ze w koncu udalo mi sie go zlapac

1. Na dachu..........

2. Na balustradzie...............

3. I normalnie, jak na ptaka przystalo

Pozdrawiam
    Maryla
    Canon

Domyślnie

Tytuł wiele mówiący. Ale ten trzeci(...jak na ptaka przystało) najlepszy. Pozdrawiam
    „Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.”D-5100......

Domyślnie

3 - ładna oprawa środowiskowa i fajne światło
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Nr 3 najlepsza, fajna kolorystyka, światło i środowisko.

Domyślnie

No jest ładnie ale 3 naj, również marzy mi się to kolorowe cudeńko, może w końcu go złapię.

Domyślnie

Dziekuje bardzo Powiem szczerze, ze bylam mocno zdziwiona zachowaniem tego malucha. Zachowywal sie jak gwiazda filmowa (niestety w bezpiecznej dla niego odleglosci) siadal to tu, to tam, nawet pokazal jak sie rybke lowi A ok 20 "szurnietych" osob z aparatami przygladalo mu sie dobre 2 godziny, cieszac sie jak male dzieci i czekajac na "strzal zycia"
    Canon

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kulama Zobacz posta
    Dziekuje bardzo Powiem szczerze, ze bylam mocno zdziwiona zachowaniem tego malucha. Zachowywal sie jak gwiazda filmowa (niestety w bezpiecznej dla niego odleglosci) siadal to tu, to tam, nawet pokazal jak sie rybke lowi A ok 20 "szurnietych" osob z aparatami przygladalo mu sie dobre 2 godziny, cieszac sie jak male dzieci i czekajac na "strzal zycia"
    Super opis 75 % kadru to natura Fotograf musi tylko panować nad ekspozycją i w odpowiednim momencie nacisnąć spust - TYLKO - fotografia przyrodnicza uczy pokory .
    pozdrawiam
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

kulama - na tym forum to nie tylko 20 - poniekąd to wszyscy jesteśmy "szurnięci" I to jest najpiękniejsze w tym co robimy. Wszystkim w nadchodzącym roku - by to "szurnięcie" nas nie opuściło.