Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Anna

Domyślnie Anna

Zapraszam do dyskusji

Sprzętowy onanizm prowadzi do twórczej impotencji

Domyślnie

Ech... kolejne "artystyczne" zdjęcie, którego ja zupełnie nie kupuję. Może dlatego, że nie jestem artystą tylko fotografem-amatorem...
    Nikon

Domyślnie

Popieram Cię Andrzeju w całe rozciągłości. To już nie jest fotografia w naszym rozumieniu. Albo tak chciał albo coś mu nie wyszło.
    „Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.”D-5100......

Domyślnie

Wybacz, ale tu nie ma nad czym dyskutować. Anna albo dwie Anny to jakaś prowokacja.

Domyślnie

Ehhh... Za niedlugo ktos wrzuci czarną plamę i mamy się w niej doszukiwać sztuki? Może rzuć tą fotke ostrą bo na tej nic nie widać...
    "Nikon"

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez wed Zobacz posta
    to jakaś prowokacja.
    Można wiedzieć dlaczego tak uważasz?

Pytanie do tych co się już "wypowiedzieli" jak i do innych zainteresowanych: dlaczego jeżeli nie widzicie ostrego, "poprawnie" naświetlonego zdjęcia to doszukujecie się w nim sztuki albo art-u ?
    Ostatnio edytowane przez nazir_altamar ; 25-12-2013 o 00:56

Domyślnie

Wybacz ale wygląda jak byś dodał do przypadkowego zdjęcia kilka filtrów
    Jest ładnie "tfurczo" coś na lata 80/90te i nowomodę hipsterską
    F50 | D80 | D100
    Krytykując podaj wskazówki żeby inni robili lepsze zdjęcia
    Tesknie za D90/D50 | N 50 1,8 | T 28-75 2.8 | Nissin Di622 | Gripem Nie tesknie za: T 75-300 4-5,6

Domyślnie

Do informacji, zdjęcie "z aparatu" nie różni się zbytnio od wersji jaką widać. Ale czy to ma jakiekolwiek znaczenie?

Domyślnie

Tym razem napisze pozytywnie.
    Brakuje działu na takie zdjęcia, bylem kiedyś na wystawie foto "Starnberger see" zdjęcia kompletnie rozmyte wyglądały jak rozmyta tęcza, mogę sobie tylko wyobrazić jak zostały by te prace skomentowane w naszym dziale krajobraz i wcale się nie dziwie bo tam po prostu by nie pasowały.