Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Domyślnie Portrecik z wakacji

    Strzelone bez żadnej lampy, więc cienie były mooooocno wyciągane.


  2. #2

    Domyślnie

    Takie dobre, że wszystkich zatkało, czy takie beznadziejne, że szkoda gadać?
    Powiedzcie coś

  3. #3

    Domyślnie

    mi bardzo a to bardzo się podoba, mimo że jestem amatorką i fotografuję bardziej "profesjonalnie" od może 2 lat , to bardzo podoba mi się kadr i światło wielki + !

  4. #4

    Domyślnie

    Hejo. Przyjemne zdjęcie, ale ma braki, brakuje jednak światełka na buzi, w kadrze mogłoby być mniej góry, więcej dołu i jakiś delikatny retusz by się przydał mz.

  5. #5

    Domyślnie

    zgadzam się ... przyjemne zdjęcie...
    piękna pamiątka z wakacji
    ale jako portret .... hmmmm.... dla mnie to zdjęcie bardziej albumowe niż portretowe
    NinoVeron |==========[> | IG | Flickr | BLOG | MM | FB
    "na co sprzętu qpa gdy fotograf d..."

  6. #6

    Domyślnie

    No właśnie miał być portret... wiem, że twarz nie doświetlona, ale nie miałem żadnej lampy.
    Teraz już uzbroiłem się w YN560 III+RF603+statywy_i_parasolki, więc będzie lepiej.

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dino1984 Zobacz posta
    No właśnie miał być portret... wiem, że twarz nie doświetlona, ale nie miałem żadnej lampy.
    Teraz już uzbroiłem się w YN560 III+RF603+statywy_i_parasolki, więc będzie lepiej.
    I... nie zapomnij o... retuszu...
    Nikon

  8. #8

    Domyślnie

    Zrobienie jednego zdjęcia to za mało - myślę że jakbyś posiedział/postał/pochodził tak z 10-15minut i sobie zrobił z 30-40 zdjęć tej dziewczyny to miałbyś kilka kadrów co najmniej kilka razy lepszych
    Naucz się czytać

  9. #9

    Domyślnie