Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24
  1. #1

    Smile dobry obiektyw makro do Nikona D5100 do 3500zł

    Proszę o poradę i opinię jedynie te osoby, które miały doczynienia z obiektywem, na temat którego chcą się wypowiedzieć
    Proszę również o wyrozumiałość, gdyż nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie

    Wiem, że było już wiele podobnych pytań ale technika idzie tak do przodu i wydawane są co trochę jakieś nowe obiektywy, a chciałabym wiedzieć jak się ma sytuacja na dzień dzisiejszy.
    |
    |
    Kwota jaką chcę przeznaczyć to do 3500zł.
    Potrzebuję dobrego obiektywu makro do swojego Nikona D5100. Pogubiłam się w tych wszystkich nowinkach i oznaczeniach.
    Wiem, że chcę się tym zajmować i chcę być naprawdę zadowolona z obiektywu, na który składałam przez prawie dwa lata
    Chcę nim fotografować kwiaty, owady i innych drobne żyjątka.

    Z niecierpliwością czekam na porady i opinie o konkretnych obiektywach, od tych mądrzejszych i bardziej obeznanych.

    Pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    Na początek wystarczy w zupełności Tamron 90 f/2.8 SP Di Makro 1:1 VC USD
    z pozdrowieniami - Krzysiek
    Nikon Z6 + Z6 + Z6II + N14-24 f/2.8S + N24-70 f/2.8S + N70-200 f/2.8G VR II + 35 f/1.8S + 50mm f.1.8S + Planar T* 50 mm f/1.4 + 85 f/1.8S + N105 f/1.4E + Tokina 100 f/2.8 + SB-910

  3. #3

    Domyślnie

    Dlaczego na początek? Chciałabym naprawdę dobry obiektyw. Wiem, że tą dziedziną fotografii chcę się zająć. Wiem też, że chcę kupić od razu taki obiektyw, którego nie będę miała ochoty za pół roku wymieniać /Również ze względu na brak funduszy. Uzbierałam na jeden, a porządny
    Ostatnio edytowane przez epeeya ; 08-10-2013 o 13:52

  4. #4

    Domyślnie

    Tamron 90? To jest naprawdę dobry obiektyw
    Ja z kolei mam starsza wersje Sigmy 150mm 2.8 i jestem z niej zadowolony - też mogę polecić
    Co będziesz fotografować? Żywe przemieszczające się istoty czy np. roślinki?