Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Domyślnie ADHD .... reportaż :)

Ostatnio działkę opanowały mysikróliki. Sympatyczne malce z zespołem ADHD jak niektórzy uważają . Ptaszek mocno terytorialny więc wystarczy chwilę postać i sie pokażą w pełnej krasie bo są ciekawskie . Sorki ze zdjęcia bez obróbki i cropy prosto z puszki ale te zdjęcia dedykuję sympatycznym kolegom, którym matryca i CameraRaw wycina kolor i kontrast w RAW-ach . Oczywiście zdjęcia mają pełny exif aby nie było ze podkoloryzowane a warunki jak widać
    1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

... i uwaga - podlatują bardzo blisko do fotografa - chyba chcą sie przyjrzeć
    serdecznie pozdrawiam
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez razza Zobacz posta
    ...Sorki ze zdjęcia bez obróbki i cropy prosto z puszki ale te zdjęcia dedykuję sympatycznym kolegom, którym matryca i CameraRaw wycina kolor i kontrast w RAW-ach . ...
    Kolego przesympatyczny, zupełnie niepotrzebnie uzewnętrzniasz swoją złośliwość. Patrząc na powyższe zdjęcia nieskromnie wybieram moje zaszumione i pozbawione koloru
    D300 | T 17-50 | SB-600 | N 300/4 AF-S | N 35/1.8G AF-S| N 85/1.8G AF-S | N 70-210/4 AF
    Waldemar Woźniak www.waldemarwozniak.pl
    l
    http://wld-art.pl

Domyślnie

Najbardziej podoba mi się 1, ze względu na zdobycz w dziobie.

Domyślnie

Przesympatyczny model i fajne foty.Wybieram 1,2 i 6.

Domyślnie

Mam pytanie odnosnie WB poniewaz w Exif pisze, ze manual i potem wartość 5260K.
    Mierzyłeś na szarej karcie czy tak sobie z "pały" ustawiles?
    Zdjęcia fajne a najbardziej #1.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez 6868 Zobacz posta
    Mam pytanie odnosnie WB poniewaz w Exif pisze, ze manual i potem wartość 5260K.
    Mierzyłeś na szarej karcie czy tak sobie z "pały" ustawiles?
    Zdjęcia fajne a najbardziej #1.