Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
    Gaduła Awatar manfred
    Miasto
    Góralem jestem i nikt kto ma okowite nie jest mi obcy

Domyślnie Jaki tablet do 2000 zł?

Witam serdecznie zakupiłem córce tośke laptop ale niestety po krótkim uzytkowaniu stwierdziła, ze za duży że nie mobilny. Tak się stało że padł mój stary wysłużony dv5 hp. Ja odziedziczę po córce laptop a jej kupię tablet. Poszukuję coś góra do 2 tys. No jesli będzie coś dobrego o parę stów wyżej to też może być. Głownie zależy mi na Full HD mocnej maszynie na której będzie mnóstwo gier. Dobrze a nawet wskazane jest aby posiadał wewnętrzny modem na coś pokroju orange free lyb aero2. Oczywiście bateria musi być jak smok. Z dobrym doświadczeniem spoglądam na nexusa od google. Mam telefon i jestem w pełni zadowolony. Może jakiś Acer, asus lub samsung. Nie znam się na tych wynalazkach dlatego serdecznie przyjmę każdą pomoc.

Ciekawi mnie też ten Toshiba AT-300-105 3G 16GB http://www.komputronik.pl/product/18...5_3G_16GB.html
    Ostatnio edytowane przez manfred ; 02-10-2013 o 08:56

Domyślnie

Do 2 tyś. to już nie tani tablet. Nie ten wątek.
    iPada bierzesz pod uwagę? 2200 bez modemu, 2600 z modemem. Gier multum, super wyświetlacz, wszystko zoptymalizowane i sprawnie działające, bateria trzyma jak szalona.

Gaduła Awatar manfred
    Miasto

Domyślnie

No znalazłem taki TABLET APPLE IPAD 2 WI-FI 3G 16GB Biały PL MC982 2430 Brzmi fajnie zwłaszcza te ok 10 godz pracy.

Ups a gdzie jest wątek o "drogich" tabletach to bym sie przeniósł

Domyślnie

Albo czy brałeś pod uwagę definitywnie nie-taniego Surface Pro 2? :P
    i5, dużo RAM, office, outlook, możliwość uruchamiania normalnych aplikacji x86. Może działać jak netbook z klawiaturą, albo jak wydajny choć trochę ciężki tablet bez niej. Minusem dla Ciebie będzie praca na baterii.
    Jak ni eto zawsze jest też Surface RT 2
    d70s + N18-70 + N55-200

Gaduła Awatar manfred
    Miasto

Domyślnie