Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Domyślnie Te moje ulubione ...

1. Żuraw - młodziak

2. Cierniówka

3. Kląskawka

4. Mazurek

Pozdrawiam

Domyślnie

Rafał - jak zwykle piękna przemyślana fotografia przyrodnicza osadzona w realiach środowiska - gratuluję
    4 - wymiata plastyką ujęcia
    pozdrawiam
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Bardzo ladne, ja dla siebie wybiore zaciekawiona Klaskawke
    Canon

Domyślnie

kląskawka i dla mnie najlepsza
    K-5 IIs, S5 Pro

Domyślnie

Wszystkie b.dobre , z wskazaniem na 3 i 4.
    Pozdrawiam

Domyślnie

Cały set na wysokim poziomie, ale kląskawka najbardziej mi się podoba jakościowo, kadrowo i kolorystycznie.

Domyślnie

Bardzo Wam dziękuję za cenne uwagi w końcu od Was się uczę . Miło się robi na duchu i sercu jak przeczyta się takie słowa. A fotografia przyrody pochłonęła mnie kompletnie więc świadomość, że moje foty to nie taki całkowity gniot pokrzepia i motywuje ojjj bardzo motywuje. Pozdrawiam Serdecznie.

Domyślnie

Ja się przyczepię. Sprzęt super, a na 1,2,4 brakuje ostrości/detalu. Unikałbym nieba i bałaganu. Kompozycja ok. wszystkich.
    Najlepsza 3 mimo "traw".
    Pozdrawiam lubuszanina
    D....,TC-14II

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Olomir Zobacz posta
    Ja się przyczepię. Sprzęt super, a na 1,2,4 brakuje ostrości/detalu. Unikałbym nieba i bałaganu. Kompozycja ok. wszystkich.
    Najlepsza 3 mimo "traw".
    Pozdrawiam lubuszanina
    Dzięki za opinię

Wiesz co no dałeś mi do myślenia bo co do 1 masz rację szału z ostrością nie ma ale 2 i 4 serio uważasz, że są nie ostre ? Ja już zgłupiałem czy mam coś ze wzrokiem czy mi się wydają wystarczająco ostre
    Może jeszcze ktoś zweryfikuje bo ja mam oczopląs od ciągłego wpatrywania się
    Jeżeli faktycznie nie ostre to popracuję nad tym bo może mam lekki BF lub FF z nową puszką.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez raftik Zobacz posta
    ale 2 i 4 serio uważasz, że są nie ostre ?