Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Post Dobór lampy do D3100

Witam wszystkich,
    od kilku dni przeglądam z zaciekawieniem to forum i - przyznam szczerze - im więcej czytam, tym większy mętlik mam w głowie.
    Jestem początkujący w świecie lustrzanek cyfrowych, choć fotografowaniem bawię się już od lat 80-tych ubiegłego wieku. Po zabawach z FED-em (taki radziecki aparacik), Zenitem i kilkoma starszymi modelami markowych kompaktów dorobiłem się niedawno D3100 (18÷105) i choć mam świadomość, że dla większości z Was to zabawka, to uważam, że na moje potrzeby powinien wystarczyć. Teraz stanąłem przed wyborem lampy. Nie mam aspiracji wydawania sporej kasy na systemówki Nikona, więc rozważam zakup Nissin-a Di866 Mk II lub czegoś podobnego. Zależy mi na tym, aby lampa była jak najbardziej uniwersalna i dysponowała odpowiednim zapasem mocy; by sprawdziła się zarówno "u cioci na imieninach" jak i na większych uroczystościach w kościele czy na sali widowiskowej (wychowankowie żony z przedszkola czasami tam występują ) oraz by "nadążała" za zmieniającą się ogniskową obiektywu i mogła być jak najbardziej automatycznie sterowana z posiadanego body. Zakładam, że większość fotek będę robił jednak z lampą na korpusie.
    Jestem ciekaw Waszych opinii i sugestii.
    P.S. Czytałem, że Nissin Di866 MK II to duża lampa i może "dziwnie wyglądać" na tak małym body.

Pozdrawiam wszystkich.

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Końskie<->Kielce

Domyślnie

kadar_jar