Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26
  1. #1

    Domyślnie zestaw lamp - plener

    Witajcie,
    sprawa wygląda tak: zaczynam fotografować ze sztucznym oświetleniem, trochę prób w studio mam ze sobą( tyle że studio nie należało do mnie) nadeszła pora na kupno własnego sprzętu, który można będzie przenieść w plener (oczywiście funkcję domowego studia również ma sprzęt ten spełniać). Z rozeznania do tej pory potrzebuję: 3 lampy( nie do końca mam pewność jaką mają moc posiadać), do nich jakieś statywy, myślę też o zasilaniu ich w plenerze - czyli generator, do tego jakieś modyfikatory światła, ale to jakby traktuję puki co na marginesie,
    w związku z tym bardzo proszę o pomoc, nie mam dużego doświadczenia w świecie lamp to dopiero początki,zupełnie nie wiem gdzie szukać, jeśli chodzi o sklepy to wolałbym pojechać po zakupy osobiście w grę wchodzi Warszawa, Kraków, Łódź, Kielce, jest jakiś sklep, który polecacie na takie zakupy, aby asortyment był na miejscu?
    Bardzo proszę o propozycje, co polecacie w cenie mniej więcej.. do 3 tys, chciałbym, aby służyło to przez parę dobrych lat,

  2. #2

    Domyślnie

    jesteś przekonany, że potrzebujesz trzech lamp w plener czy tak tylko piszesz?
    mz, jedna wystarczy.
    || 5D + 85 1.8 || R+600 + YN622C ||
    Zapraszam - https://www.facebook.com/photo.kf

  3. #3

    Domyślnie

    myślałem o domowym studio
    główne, kontra, tło - pozwala rozwinąć skrzydła
    a w plener, sam nie wiem może dwie wystarczą, może jedna, a masz jakąś propozycję w zanadrzu ?
    może faktycznie przesadziłem, jednak dwie to muszą być

  4. #4

    Domyślnie

    Jak musi działać w plenerze i w domu, to są cztery możliwości:
    1) zwykłe lampy studyjne, do nich zasilacz akumulatorowy dający "gniazdko bez ściany" (z możliwością podłączenia praktycznie wszystkiego na 240V)
    2) lampy studyjne z dedykowanym zasilaczem (w domu - do gniazdka, w plenerze - zasilacz)