Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Domyślnie Dzisiejsze pstryki

Witam.Fotki robione z podchodu, więc nie spodziewać się cudów.Wysokie iso i ciemne szkiełko...pozdrawiam

1

2

3

4

5

6

7
    Ostatnio edytowane przez luzaczek82 ; 23-07-2013 o 12:24 Powód: dodałem jeszcze jedno zdjecie

Domyślnie

Na 2 jak zakryję głowę to wygląda jak pies Wszystkie fajne i naturalne - czyli takie jak ptaki widzimy na co dzień.
    „Wszyscy mają prawo do szczęścia ale nie wszyscy mają szczęście do prawa."

Domyślnie

1-2 kto kogo zaskoczył ? Sikory fajnie wyszły
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Kolory fajne, takie delikatne....
    Canon

Domyślnie

Dzięki za miłe komentarze. Razza zajca już widziałem wcześniej,chciałem go podejść ale uciekał...przyczaiłem się na dzięcioła, a zajc chyba zaczaił się na mnie...odwracam głowę a tu zajc. Lufa w niego i ogień.Zastanawia mnie jedno czemu jak miałem N300 to nie działałem...kupiłem używkę tamiego na spacerki...ale brakuje jakości stałki. Dlaczego nikkor 80-400 vr jest taki drogi

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez luzaczek82 Zobacz posta
    Dzięki za miłe komentarze. Razza zajca już widziałem wcześniej,chciałem go podejść ale uciekał...przyczaiłem się na dzięcioła, a zajc chyba zaczaił się na mnie...odwracam głowę a tu zajc. Lufa w niego i ogień.Zastanawia mnie jedno czemu jak miałem N300 to nie działałem...kupiłem używkę tamiego na spacerki...ale brakuje jakości stałki. Dlaczego nikkor 80-400 vr jest taki drogi
    No to błąd jak się pozbyłeś N300 . Na spacerki trzeba było kupić N70-300 może ogniskowe by się dublowały ale jakość zdjęć nie . Nikkor 80-400 vr drogo i ciemno - sigma taka jaka ma Mycza to jest alternatywa
    pozdrawiam
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez razza Zobacz posta
    ,,... sigma taka jaka ma Mycza to jest alternatywa''
    pozdrawiam