Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Domyślnie prosba o zdjecie

witam, mogla by jakas dobra dusza zrobic zdjecie korpusu d50 a konkretnie zamknietej lampy, chodzi o to zeby bylo widac wielkosc szpary miedzy lampa a puszka. z gory dziekuje i pozdrawiam

Domyślnie

Szpary w nowych puszkach są mniejsze a w starszych większe...
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 08-04-2007 o 10:54 Powód: beznadziejne poczucie humoru

Domyślnie

to miało być zapewne śmieszne?
    przeedytowałem
    Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.

Oszczędny w słowach
    Miasto
    małopolska

Domyślnie

Szoton: rewelacja !
    Nikon D40 + Nikkor 18-70. Dopiero zaczynam zabawę z rysowaniem światłem jestem kompletnym amatorem.

Domyślnie

dzieki za zdjecie, chociaz mialem nadzieje ze bedzie wieksza w sumie nigdy sie jej nie przygladalem ale ostatnio moja kolezanka myslala ze ta lampe sie otwiera ciagnac za nia i probowala to zrobic na sile i nie wiem czy nie wygiela tam czegos ale w sumie ta szpara jest nieduza...
    pozdr
    ps tekst o szparach niesmaczny ale bardzo zabawny

Domyślnie

woot, dałeś koleżance wyrywać lampę ze swojej D50 ? Nieźle... :P
    Zapraszam Michał Klimont
    Tutaj nie radzę zaglądać: Click
    [/I]

Domyślnie

chciala zdjecia obejrzec :] wiecej sie nie dam

Domyślnie

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w D70s jest lekka przerwa, bardzo mała ale jednak, zauważyłem to w pierwszej chwili od wyciągnięcia z pudełka po zakupie ( sklep internetowy ) w moim ex-D50 wszystko było dobrze dopasowane a tu takie coś, potem w sklepie widziałem inne d70s i tez miały takie pasowanie lampki wbudowanej do body, widocznie tak niektóre typy maja i już, teraz po prostu nie zwracam na to uwagi
    D7200

Domyślnie