Close

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63

Domyślnie D7000 wystarczy?

Witam,
    przekopałam internet w poszukiwaniu aparatu najlepszego dla swoich potrzeb, ale wciąż mam wątpliwości dlatego zdecydowałam się tutaj napisać. To ma byc moja pierwsza lustrzanka, w niedalekiej przyszłości chciałabym głębiej zainteresować się fotografią, zawsze o tym myślałam, ale na razie jestem w tej kwestii zielona. Zależy mi na dobrej jakości zdjęciach (pstrykanie fotek dzieciom, ale też krajobrazy). Oprócz tego fajnie by było gdyby lustrzanka robiła fajne filmy (kręcenie krótkich filmików mojego szkraba i filmy z wycieczek). Czy d7000 będzie ok? Zastanawiałam się też nad d5200 ze względu na jakość filmów, ale poza tym jakoś d7k bardziej do mnie przemawia.. Nie wiem sama, proszę o pomoc w wyborze. Idealny byłby chyba d7100 ale niestety jeszcze cena za wysoka.
    Pozdrawiam serdecznie

Domyślnie

Chyba wolałbym D5200. Nowszy, robi ładniejsze zdjęcia i filmy. D7000 to półka dla entuzjastów, póki jesteś 'zielona' to 80% funkcji nie będziesz przez długi czas używała. I do tego mogą być problemy z AF i chlapaniem olejem z którymi sama sobie możesz nie poradzić. Po co się męczyć z serwisami ciągle w koło.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mary3 Zobacz posta
    Witam,