Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Moja Bisi

Domyślnie Moja Bisi

Witam moje pierwsze fotki na forum. Jestem bardzo początkującym amatorem. Pierwszą styczność z lustrzanką miałem miesiąc temu. D90 + kit 18-105 VR. Poniżej moje wypociny mej dwuletniej córy, która lubi mi pozować

1.
    ISO 252, f5, 200,s

2.
    ISO 252, f5, 160,s
    Ostatnio edytowane przez bognik ; 21-06-2013 o 15:47 Powód: Numerujemy zdjęcia

Domyślnie

To na początek trochę kadrowanie, tzn. 1. Przy następnym zdjęciu ustaw córę trochę dalej od tła i niech na zdjęciu będzie bardziej z boku nie centralnie. 2 bardzo fajnie wyszła tylko ustawiaj ją tak by źródło światła oświetlało z góry lub z górnego boku twarzy.
    Ostatnio edytowane przez FHR ; 20-06-2013 o 14:38 Powód: "curę"
    D300s \ T17-50/2.8 \ N35 1.8 \ N50/1.8 \ N 70-300 ...

Domyślnie

Początkujący amator? Nie wydaje mi się. Amatorzy wrzucają zdjęcia z reguły albumowe, nie charakteryzujące się niczym szczególnym. Ty już coś pokazałeś. Nie są to zwykłe, ot tak, pstryki. Trening czyni mistrza.
    M.

Domyślnie

rozbity - z ustawieniem od tła dalej i głębią ostrości miałem mały problem bo tło to była kołdra rzucona na dwa krzesła i miała małą powierzchnię zdjęcie robiłem przy porannym świetle dziennym, na całe okno zarzuciłem białe tło polipropylenowe co dało fajną dyfuzję i miękkie światło z drugiej strony chyba blenda była. Córę posadziłem blisko okna, żeby sporo światła było. Z kitem 18-105 VR mam właśnie problemy z jasnością obiektywu. Co do kadrowania to biorę do siebie uwagę.