Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Toskania

Domyślnie Toskania

Kilka zdjęć z podróży po Toskanii.
    Proszę o opinię i od razu się wytłumaczę odnośnie obróbki, że w tym jestem prawie zielony.

Domyślnie

Piekne widoki, swiatlo moze nie jest zjawiskowe, widac brak obrobki, zaswiecic kontrastem i bedzie bardzo ladnie...moze nie jakos nowatorsko, ale ladnie, ostatnie zdjecie wydaje sie najlepiej przygotowane, ale balans bieli za bardzo idzie w zielen.

Domyślnie

Numer 3 wypadałoby wziąć na warsztat, podkreślić światła, dodać koloru i powinno się ładnie prezentować.
    Aktualnie bonus fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam Mirek
    Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier... w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą

Domyślnie

Dzięki wielkie za wskazówki.
    Chyba czas się zacząć uczyć obróbki...

Domyślnie

Były tutaj na forum takie kadry z Toskanii, że ciezko się przebić Kadrowo dobrze, ale szkoda braku lepszego światła. Bonus za to ciekawy, ale przeszkadza mi trawa u dołu z lewej strony
    Nikon D7200 | D90 + MB-D80 | T11-16 2.8 | N35 1.8G | N18-105 3.5-5.6 | T90 2.8 Macro | T70-200 2.8 | SB-900 | YN-560 III

Domyślnie

Staraj się usuwać zanieczyszczenia z matrycy, to tylko kilka kliknięć, a jest o wiele estetyczniej

Pozdrawiam! =]

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez szymon708 Zobacz posta
    Były tutaj na forum takie kadry z Toskanii, że ciezko się przebić Kadrowo dobrze, ale szkoda braku lepszego światła. Bonus za to ciekawy, ale przeszkadza mi trawa u dołu z lewej strony
    Właśnie myślałem o tej trawie ale nie bardzo było jak jej się pozbyć. Za dużo jej tam było.
    Już bardziej się spodziewałem, że zwrócicie mi uwagę za dół w 3

No i te paprochy rzeczywiście się nie prezentują dobrze.
    Dzięki jeszcze raz za opinie.

Domyślnie

Ponoć tam zdjęcia same wychodzą, tylko trzeba być o odpowiedniej porze
    Warto wyczyścić troszkę oraz kontrastu gdzie nie gdzie dodać i będzie miło