Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Co z ostrością?

    Zwracam się z prośbą do kolegów o pomoc. Mianowicie wydaje mi się, że mój obiektyw nie ostrzy za dobrze. Zaznaczam, że jestem totalnym amatorem i że to moja pierwsza lustrzanka. Od dwóch dni tylko czytam, pstrykam i się przyglądam zdjęciom. Proszę o zerknięcie fachowym okiem i o jakieś porady. Co ustawić w aparacie żeby zrobić zdjęcie testowe i pokazać Wam do oceny. Zdjęcia robiłem w mieszkaniu i przez balkon programami A, M i auto także samowyzwalaczem i według mnie nie są zbyt ostre. Tutaj przykładowe, pierwsze zdjęcia na powietrzu programem A http://forum.nikoniarze.pl/showpost....&postcount=178. Aparat D5100 + obiektyw AF-S 35mm F/1.8 G DX NIKON.
    Ostatnio edytowane przez artur0372 ; 14-06-2013 o 18:56

  2. #2

    Domyślnie

    Dlaczego powielasz te same tematy?
    Nikon

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Andrzej1974 Zobacz posta
    Dlaczego powielasz te same tematy?
    Sorki. Nie mogłem się doczekać odpowiedzi a tutaj więcej ludzi zagląda. Można ten post wykasować?

  4. #4

    Domyślnie

    MZ trzeba skorygować w serwisie szkło pod body ; przy zakupie trzeba było przetestować obiektyw ..... to nie te czasy co -naście lat temu że gdy człowiek kupował szkło na drugim końcu świata do fabrycznie wyregulowanej puchy i jak przyszło to temat BF i FF NIE MIAŁ PRAWA WYSTĄPIĆ i nie występował.
    Dzisiaj człowiek musi być NIEUFNY i nie tylko tyczy się to zakupu szklanek ......

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Archibald6803 Zobacz posta
    MZ trzeba skorygować w serwisie szkło pod body ; przy zakupie trzeba było przetestować obiektyw ..... to nie te czasy co -naście lat temu że gdy człowiek kupował szkło na drugim końcu świata do fabrycznie wyregulowanej puchy i jak przyszło to temat BF i FF NIE MIAŁ PRAWA WYSTĄPIĆ i nie występował.
    Dzisiaj człowiek musi być NIEUFNY i nie tylko tyczy się to zakupu szklanek ......