Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1

    Domyślnie Aparat Nikon na początek

    Witam,

    piszę z prośbą, abyście mi doradzili jaki kupić na początek aparat do robienia zdjęć na weselach w przystępnej cenie oraz odpowiedni obiektyw. Jestem początkującym amatorem więc proszę o szczerą radę.

    Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pablo127x Zobacz posta
    Witam,

    piszę z prośbą, abyście mi doradzili jaki kupić na początek aparat do robienia zdjęć na weselach w przystępnej cenie oraz odpowiedni obiektyw. Jestem początkującym amatorem więc proszę o szczerą radę.

    Pozdrawiam
    Określ budżet, sprzęt ma być nowy czy używany?
    Jaki miałeś wcześniej aparat?
    z pozdrowieniami - Krzysiek
    Nikon Z6 + Z6 + Z6II + N14-24 f/2.8S + N24-70 f/2.8S + N70-200 f/2.8G VR II + 35 f/1.8S + 50mm f.1.8S + Planar T* 50 mm f/1.4 + 85 f/1.8S + N105 f/1.4E + Tokina 100 f/2.8 + SB-910

  3. #3

    Domyślnie

    Pracowałem na weselach na Nikon D700 oraz Nikon D80. Obiektywów nie pamiętam. Budżet 3000zł. Podobno używane aparaty są lepsze więc je też biorę pod uwagę.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pablo127x Zobacz posta
    Podobno używane aparaty są lepsze więc je też biorę pod uwagę.
    W czym lepsze?
    Sony A7 | Voigtlander 15/4.5 III | Tamron 28-75/2.8 RXD | Fuji 55/1.8


  5. #5

    Domyślnie

    Budżet skromny więc używane D300 + Tamron 17-50 mm F/2,8 XR Di II LD ,
    na zapasowe body D90 już braknie kasy i Nikkor AF 85 mm f/1.8D też .

  6. #6

    Domyślnie

    Chcesz robić wesela zawodowo, czyli za pieniądze, bo to ma znaczenie, czy zwykłe pstryki jako gość?
    W tym budżecie niewiele można kupić, puszkę zawsze jakąś można znaleść, ale przydałoby się choć jedno jasne szkło, oraz lampa błyskowa.