Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
    hobb3
    Gość

Domyślnie Metz 32 CT7 i nikon d70

Witam wszystkich!

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem D70-ki. W moje ręce trafiła również lampa Metz 32 CT7. Ponieważ jestem laikiem w sprawie lamp, a nie chciałbym przez przypadek czegoś zepsuć, to pomyślałem, że zapytam tu na forum i może jakaś miła duszyczka podzieli się ze mną swą wiedzą.

Lampa ta ma na stopce chyba 6 V, więc o przepaleniu nie powinno być mowy.

1) Ale czy są jeszcze jakieś inne kwestie, które mogłyby mieć wpływ na kompatybilność z nikonem?

2) Czy potrzebny jest specjalny adapter, by wykorzystać w pełni możliwości współpracy lampy zewnętrznej z aparatem?

3) No i najważniejsze, czy mogę spokojnie używać tej lampy z d70?

Z góry dzięki za wszelką pomoc

Piotr

[ Dodano: Pon 11 Lip, 2005 ]
    Dwa posty na dwóch forach i brak odzewu

Is anybody out there?

Domyślnie

chyba niebardzo mam metza kupionego do analogowej 65 i kolesie z fotojokera stwierdzili że może uszkodzić elektronikę 70 - faktem jest to że nie działa bo wcześniej pożyczyłem ją koledze do 70 i do niczego mu się nie przydała - lampę musisz kupić dedykowaną do cyfry, albo zainwestować w adapter - przejściówkę ok 300 zł
    ale o co chodzi?

Domyślnie Re: Metz 32 CT7 i nikon d70

Cytat Zamieszczone przez hobb3
    [ Dodano: Pon 11 Lip, 2005 ]
    Dwa posty na dwóch forach i brak odzewu
    Bo ileż można pisać. Takich pytań było tu dziesiątki jeżeli nie setki. Zmienia się tylko model błyskograta.
    D70 nie ma standartowego TTLa tylko nowy wynalazek skośnokich inżynierów zwany iTTlem, w związku z czym żaden błyskograt nie obsługujący iTTLa z nim nie zagada. AMEN
    pozdrawiam Krzysiaczek

Oszczędny w słowach
    Miasto
    prawie Kłodzko

Domyślnie

żaden błyskograt nie obsługujący iTTLa z nim nie zagada