Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Domyślnie Pierwsza sesja Olka

Zostałem poproszony przez znajomych o cyknięcie kilku fotografii dla rodziny.
    Zdaję sobie sprawę, że nie jest łatwe uchwycić dzieciaka w jego wieku, jak i również stanąć na wysokości zadania by Rodzice dziecka mieli kilka zdjęć które moga rozesłac po rodzinie
    Starałem się jak mogłem i o to efekt. Jako że jestem początkujący w tych klimatach a zazwyczaj zajmowałem się raczej plenerem niz ludzmi i dziećmi , prosze o uwagi i pomoc w dalszym działaniu

Tak wiem zdjęcia są typowo albumowe
    Dodam też, że na prawde nie łatwo było cokolwiek uchwycić gdyż dziecko nawet na minute w spokoju usiąść nie mogło

Ostatnio edytowane przez Gandalf230 ; 05-04-2013 o 16:11
    Nikon D7000+ Nikor 50 f 1.8 mm +Nikor 35f 1.8 mm = [B]Nikor 85f 1.8 mm[/B+ Sigma 17-50 f 2.8 + Nikon SB-900 + SIGMA Art 35
    www.mimphotography.pl

Domyślnie

1. Na wszystkich trzech kadrach - brak ostrości / faktura głowy dziecka przypomina mi plastikowość zdjęć wykonanych komórką. Nie wiem czy to kwestia nietrafionej ostrośći czy jakiejś lokalnej obróbki twarzy w postprocesie - ale ogólnie jest źle. Dużo ostrzejszy jest np. sweterek.
    2. Tło rozprasza.
    3. Masz przyzwoicie opanowane światło.
    Dominik
    Fujifilm X10 | D90 | S 10-20 | T 28-75 | N 70-300 VR | N 35 | Metz 58 AF1 | Metz 48 AF1 l Lensbaby
    flickr

Domyślnie

Twarz nie byla ruszana a ostrość ... nie łatwo uchwycic ostrośc w danym punkcie jak dziecko biega z predkością małego smaochodzika po domu nie chcac stanać nawet w miejscu
    ale faktycznie - tez mi troszke tej ostrosci brak

faktura twarzy nie wiem czemu taka wyszla
    Nikon D7000+ Nikor 50 f 1.8 mm +Nikor 35f 1.8 mm = [B]Nikor 85f 1.8 mm[/B+ Sigma 17-50 f 2.8 + Nikon SB-900 + SIGMA Art 35
    www.mimphotography.pl

Domyślnie

Model: NIKON D60
    Data wykonania: 2013-03-30 19:40:52 (no TZ)
    Długość ogniskowej: 50.0mm (Ekwiwalent 35mm: 75mm)
    Przysłona: f/4.0
    Czas ekspozycji: 0.017s (1/60)