Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Szyfrowanie dysku/danych

Chcę kupic dysk 2,5 cala. Powiedzmy WD passport. Tam jest szyfrowanie - jest oprogramowanie WD security.
    Czy można podzielic dysk na 2 częsci - jedną część mieć zaszyfrowaną, drugą - nie?
    Jeśli sie da - czy wtedy trzeba podzielić dysk na partycje - przewidzieć ile GB na pliki chronione, a ile na dostępne dla wszystkich?
    Czy mogę zrobić tak, że mój laptop pamięta hasło, a dysk podpięty gdzie indziej wymaga hasła?
    Nigdy sie w to nie bawiłem, jestem zielony w temacie.
    Boje się, że coś się stanie i stracę dostęp do danych. Ale trzeba spróbować.
    Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.

Domyślnie

Za pomocą http://www.truecrypt.org/ tworzysz na niezaszyfrowanej partycji dyskowej plik zaszyfrowanego dysku wirtualnego.

posiadam plecaczek a w nim kliszaczek, tudzież teczkę a w niej cyfróweczkę | moje 500px

Domyślnie

Które z niezaszyfrowanej partycji można sobie spokojnie zakosić i w ciszy domowego ogniska łamać tysiąc lat...

Jak już coś szyfrować to całą partycję...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez RobertMiernik Zobacz posta
    Które z niezaszyfrowanej partycji można sobie spokojnie zakosić i w ciszy domowego ogniska łamać tysiąc lat...

Którą można zgrać na surowo i w ciszy domowego ogniska łamać tysiąc lat.

posiadam plecaczek a w nim kliszaczek, tudzież teczkę a w niej cyfróweczkę | moje 500px

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez MariuszJ Zobacz posta
    Którą można zgrać na surowo i w ciszy domowego ogniska łamać tysiąc lat.
    Można ale trzeba mieć dostęp do dysku dłużej niż skopiowanie jednego pliku, trzeba być przygotowanym (mieć coś więcej niż windowsowe CTRL+C, CTRL+V)...

Domyślnie