Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Domyślnie Lampy ELINCHROM - dziwny efekt

Nie wiem, czy zakładam we właściwym miejscu (w razie czego proszę modów o przesunięcie do właściwego działu).
    Prawie nie mam doświadczenia w fotografii studyjnej, a poprosił mnie znajomy o pomoc w tym temacie.
    Do dyspozycji 2 lampy Elinchrom D-Lite RX4 z softboxami.
    Pytanie moje: dlaczego przy czasie 1/200 f/5.6 iso200 jest wszystko ok, natomiast zwiększając czas do 1/400 połowa zdjęcie jest niedoświetlona. i odpowiednio idąc czasami w górę nie doświetla całego zdjęcia.
    sorki, za może laickie pytanie. dotychczas focę zazwyczaj ze światłem zastanym.

D700, N35/1.8, N50/1.8, S24-70/2.8, N85/1.8, T70-200/2.8, SB900

Domyślnie

No Twoje pytanie rzeczywiście świadczy o tym że nie masz doświadczenia w studio
    Aparaty małoobrazkowe mają synchronizację błysku do czasów ~1/250. Nie martw się, że tak mało bo to w zupełności wystarcza. Ja w canonie mam do 1/125 i daje radę. Jedynym wyjściem jest błyskanie z lampą reporterską na szybszych czasach albo zakupienie średniaka. Tam będziesz miał synchro do 1/4000

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Flores Zobacz posta
    albo zakupienie średniaka. Tam będziesz miał synchro do 1/4000
    Migawka centralna w średnim formacie ma zwykle koło 1/800...

Reszta cycuś glancuś

Domyślnie

dlatego nie udaje znawcy w tym temacie, bo to pierwsze kroczki.
    czyli do 1/250 i potem operować ogniskową i ewentualnie mocą lamp?

a może miał ktoś do czynienia z fotografią produktową - w tym wypadku zdjęcia ubrań na żywej modelce.
    może podpowiecie jakiś ciekawy setup.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez szelass Zobacz posta
    zdjęcia ubrań na żywej modelce
    Mam wielką nadzieję, że nikt nie miał do czynienia z fotografią produktową w postaci zdjęć ubrań na martwej modelce!

Setupów szukaj na strobox - tony tego tam są...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez RobertMiernik Zobacz posta