Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Desktop/wyciszenie

Wpadlem na pomysl zeby wyciszyc sobie komputer. Chce zamontowac chlodzenie pasywne na procesor i cichy zasilacz. Obejrzalem kilka tutoriali ale jestem totalnym laikiem wiec chce sie upewnic czy zamawiam odpowiednie podzespoly.

Procesor Intel, 775, link: http://www.intel.com/content/www/us/...rd-dg41cn.html

Zamiast wentylatora: http://www.amazon.co.uk/Xigmatek-CAC...2308178&sr=1-1

A z zasilaczem mam klopot, czy wszystkie sa takiej samej wielkosci? Czy ten jest standardowej wielkosci i bedzie cichy? Link: http://www.amazon.co.uk/Corsair-CMPS...2310550&sr=8-1

Domyślnie

775? Nie no, archaiczna plyte zamawiasz! Poszukaj cos na 1155 i pomysl o cichej obudowie np. Fractal.
    A co do zasilacza Corsair, mam troche wyzszy model 550w. i tak on jest cichy, wiec ten 430w. pewnie tez.
    Ostatnio edytowane przez Mekano ; 03-03-2013 o 14:22
    Moja fotografia to moja rzeczywistosc.. powiew powietrza, ktory mnie inspiruje, nakarmia mnie, ekscytuje, uspokaja mnie i dlatego najlepszy dzien, nie jest tym, gdzie wszystko poszlo dobrze, tylko taki, ktory zostawil piekne wspomnienie w twoim zyciu.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Mekano Zobacz posta
    775? Nie no, archaiczna plyte zamawiasz! Poszukaj cos na 1155 i pomysl o cichej obudowie np. Fractal.
    A co do zasilacza Corsair, mam troche wyzszy model 550w. i tak on jest cichy, wiec ten 430w. pewnie tez.

Nie zamawiam tej plyty, juz ja mam. Komputer ma 2 lata i nie jest rakieta ale mi wystarcza chce tylko zeby dzialal cicho.
    Procesor to Intel dual core E5400. Karta graficzna zintegrowana.
    Nie zamierzam go usprawniac/przyspieszac jest ok.