Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Zmiana systemu Canon > Nikon ? 30d > d7000

Witam!

Chciałem poznać Wasze opinie na temat zmiany systemu. Otóż fotografią interesuję się od około 2 lat, jestem amatorem. Uczę się fotografii krajobrazowej, lubię też fotografować ludzi, nie tylko portrety. Czasem zdarza mi się iść jako pomocnik na wesele. Posiadam Canona 30d i do tego trzy obiektywy: kit, 50 1.8, 28-105 3.5-4.5. Stoję przed decyzją zakupu dobrego obiektywu na szerszy kąt. Myślałem o Tamronie 17-50 lub jeśli będą fundusze to Canon 17-55. Do tego chciałem zmienić lampę na 430ex (obecnie posiadam di622). Obiektyw + lampa to już niezły wydatek więc zastanawiam się czy inwestować dalej w canona i z czasem zmienić body na nowsze bo 30d to już trochę leciwa puszka, chociaż naprawdę fajny aparacik. Kolejne aparaty canona są jednak gorsze w porównaniu do tego co robi nikon. Takie przynajmniej jest moje odczucie po przeczytaniu masy opinii w internecie. Bawiłem się ostatnio Nikonem d700 kolegi, wiadomo, że nie ma co porównywać ff do aps-c ale sam aparacik technologicznie jest dużo bardziej zaawansowany niż moja "30". Przed kupnem obiektywu zacząłem się zastanawiać nad zmianą całego systemu i przy okazji zmianą puszki na nowszą. Myślę nad sprzedażą zestawu, który posiadam, potem kupnie jeszcze nie ff (może kiedyś) ale nikona d7000 z obiektywem 17-55. Do tego z czasem też lampa, portretówka i jakieś tele. Proszę o opinie co byście zrobili na moim miejscu, w którą stronę poszli aby budować coś na przyszłość ?

Oszczędny w słowach
    Miasto
    za 7 lasami.. za 7 górami..

Domyślnie

pomimo tego ze sprzedałem wszystko co mialem, i jestem przed wyborem lustra, to co prawda nowe nikony które wyszły d600, d800 nie zniechęca mnie do marki N. Nie biore Canona pod uwage bo jak dla mnie, to nie marka z której byłbym zadowolony