Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Jaki monopod ok. 170 cm?

Przymierzam się do zakupu monopodu pod dość ciężkie tele. Nie będę go bardzo dużo używać, więc nie musi być super profi, byleby był w miarę porządny i nie kosztował majątku.

Jestem kompletnie zielona w temacie statywów i głowic ( używam pożyczonego statywu Slik, nic innego nie widziałam z bliska ), więc będę wdzięczna za sugestie

Domyślnie

jakie to jest dość ciężkie tele? moim zdaniem poniżej 300/2.8 nie ma się co wygłupiać w monopody

manfrotto robi solidne monopody, używają ich praktycznie wszyscy, ja również jestem zadowolony

Domyślnie

80-200/2.8, jak na moje ręce to już spora waga.

Domyślnie

Giottos jest równie dobry a chyba tańszy.
    D600
    14,20,28x2,35,50,85,90,300,500
    28-75,70-210

Domyślnie

Dlaczego akurat 170 cm? Czy jesteś koszykarką? Do wysokości monopodu musisz doliczyć wysokość aparatu + ewentualnie głowicy. Co daje razem 180- 190 cm. I na takiej wysokości powinnaś mieć oko.
    Tutaj jest zestaw aluminiowych monopodów: http://www.speedgraphic.co.uk/monopo...al/118_0c.html
    Możesz wybrać co pasuje cenowo i wzrokowo, a następnie sprawdzić, które z nich są dostępne w Polsce. Nie linkuję do karbonowych, bo parę razy droższe.

Domyślnie

Do 80-200/2.8 w zupełności wystarczy taki za ok 100 zł jakiegoś w miarę przyzwoitego producenta np. Slick, Velbon. Ten obiektyw nie jest na tyle ciężki aby trzeba było inwestować 200 czy 300 zł w Manfrotto.
    Sony A7 | Voigtlander 15/4.5 III | Tamron 28-75/2.8 RXD | Fuji 55/1.8

Domyślnie

Przy okazji przestroga. Jeżeli będziesz kupować głowicę do monopodu to trzymaj się jak najdalej od Manfrotto 234RC Tilt Head for Monopods.
    Amatorzy – martwią się o sprzet. Profesjonaliści – martwią się o pieniądze. Mistrzowie – martwią się o światło.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Władca Pixeli Zobacz posta