Close

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 64

Wątek: SB-700 a SB-900

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie SB-700 a SB-900

Jestem amatorem który fotografuje w ramach hobby.
    Chciałbym (mam nadzieję) pójść trochę do przodu i dokupić sobie lampę zewnętrzną. Wolałbym coś systemowego dlatego swój wzrok skierowałem w kierunku SB-700 jako lampie w moim odczuciu dla osób takich jak ja.
    Ale czytam trochę o niej i jest wiele osób podpisujących się jako amatorzy które oceniają tą lampę jako "za słabą"
    Dlatego stoję przed wyborem SB-700 a SB-900?
    Jaka jest Wasza opinia na temat 700-tki w zestawieniu z tym co mam w stopce?

Nie kryję, że różnica w cenie też jest dla mnie ważna i dodatkowo lampa którą kupię nie będzie szybko wymieniana.
    D200+MB-D200;N 35 1.8; N 18-105VR; Helios 44M/2; SB-700; Velbon DF-60

Domyślnie

Dla jednych słaba, a dla innych wystarczy.
    Mam SB-700 i nic nie mogę jej zarzucić.
    Fajne są też Metz, ale dotykowy wyświetlacz to porażka (52AF-1).
    FUJI+NIKON

Domyślnie

Mam obie te lampki więc chyba mogę doradzić. Różnice siły wychodzą chyba tylko w strobingu, przy dość dużym udziale słońca. Nie są one jednak aż tak duże i margines jaki daje SB-900 jest niewielki.

Gdybym miał kupić tylko jedną z nich, to byłaby to sb-700. Mniesza, szybsza w obsłudze, wygodniejsza, lżejsza. Póki jest na aparacie jest dla mnie lepszym rozwiązaniem. Poza sankami nie ma to już większego znaczenia więc dlaczego by nie skorzystać z większej mocy? Chyba dlatego SB-900 mam 3 sztuki, a 700 tylko jedną

Domyślnie

do amatorskiego użytku w zupełności sb 700 sb 900 troche przerost formy nad treścią ciężki klamot i duży a mocą sie nie przejmuj wystarczy sb700
    Sabinki dwie, Nikony dwa ,nikkory dwa ,tamrony dwa i ryba

WWW-makro widoki itd [/COLOR]

Domyślnie