Tym razem portret w B&W.Sugestie mile widziane.
Szukaj
Tym razem portret w B&W.Sugestie mile widziane.
Nie bardzo...
Za płasko jak dla mnie, nieostro, kadr też nie powala.
Jak robisz ramkę to postaraj się żeby była równa
Nikon D90
Nie znam się za bardzo, ale myślę, że o wiele lepiej niż Twoje poprzednie prace. Ramka mi tutaj całkowicie nie pasuje. Spróbuj może lekkiej winiety. Do tego włosy wkurzają na ustach, no i to z czym często ja miewam problem - nieostro.
dewas - co tu da winieta? Uwypukli polik, który i tak jest największy (za duży)?
Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.
Myślałem, że doda takiego lekkiego klimatu, ale zrobiłem to właśnie w LR i pomysł całkowicie nieprzemyślany
Szkoda też ucha uciętego i trochę inaczej bym widział ten kadr (może bardziej centralnie?). Niemniej tak jak napisałem, w mojej ocenie ciut lepiej niż poprzednio.
jak dla mnie kiepsko... słaby kadr, obróbka wygląda jak wciśniecie guziczka "desaturate", w sumie jest ogólnie nieostro, a całość wieńczy "wspaniała" ramka. jestem na nie
Mamiya + Sony
Zastanawiałem się czy to wrzucić, ale w końcu się zdecydowałem.Przede wszystkim zniknęła ramka oraz letko wyostrzyłem.Jak teraz?
Zapomnij o tym zdjęciu, bo jest słabe i takie pozostanie mimo jakiejkolwiek obróbki.
Jeśli je tak próbujesz ratować, tzn że darzysz fotografowany obiekt uczuciem i odbiera ci to zdolność do samokrytycznego spojrzenia na to dzieło. Jesli tak to kolejne próby portretowania podejmij na kimś innym.
Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.
aaaaaa. W momencie jak się nic nie podoba to właściwie analiza jest o tyle kłopotliwa co i zbędna.