Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Smile Prośba o ocenę

Witam jako, że kupiłem drugą lampę postanowiłem poeksperymentować ze światłem.
    Dlatego wykonałem kilka zdjęć i chciałbym Państwu je zaprezentować, proszę o nie za surową krytykę,
    gdyż jestem młodym fotografem i staram się udoskonalać swą technikę. Miło było by usłyszeć tez uzasadnienie
    opinii i jakieś rady. Z góry dziękuję i pozdrawiam

Nikon D7100 + D200 + 10mm-300mm w 5 obiektywach + kilka lamp + sterta kabli, czasz, wyzwalaczy.

Domyślnie

Widzę że nikt się nie kwapi , to ja coś napiszę... tylko pierwsze jest ok, w sensie kompozycji... Trunek mało wyrafinowany, dlatego w takich układach średnio mi pasuje, ale to kwestia gustu... na jedynce nawet sie podoba, tło dobre, tylko pokombinowałbym z oświetleniem butelki, odbija sie czysty palnik... Ale mimo wszystko nie jest źle... trzeba ćwiczyć dalej i będzie dobrze

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Aleksandrów Łódzki

Domyślnie

Zacznij od czegoś łatwiejszego do fotografowanie niż szkło.

Domyślnie

O.o już myślałem, że nikt nie napisze proszę o dalsze instrukcje i dziękuje za porady.
    Nikon D7100 + D200 + 10mm-300mm w 5 obiektywach + kilka lamp + sterta kabli, czasz, wyzwalaczy.

Gaduła Awatar Art Erie
    Miasto
    Prochowice/The Dark Side Of The Moon

Domyślnie

Co to jest "Tosgiba120" (z twojej stopki) ?

Nie świeć na szkło gołą lampą, rozprosz światło przez kalkę techniczną, albo zrób softbox z pudełka kartonowego (chodzi o dużą powierzchnię); można też światło odbić świecąc lampą nie w butelkę, a w kartkę papieru.
    Gzieś jest tutek jak zrobić snoot ze słomek do napojów, takie skupione światło można rzucić na tło ( fotografując przezroczyste szkło, np; kieliszek).
    Generalnie szkło to dużo zabawy i kombinowania z ustawieniem światła i jego zasłanianiem.

Domyślnie