Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Domyślnie Karmnik - pierwsza zima

Rozpocząłem pierwsze zimowe karmienie.
    Wiem, że wielu z Was ma doświadczenie w dokarmianiu, budowie karmników no i oczywiście fotografowaniu ptaków przy tej okazji. Dlatego proszę o porady, gdzie postawić karmnik, jak go zamaskować (plastik, szkło), jak oswoić ptaki, bo na razie każda próba otwarcia okna kończy się ucieczką całego towarzystwa...
    Zdjęcie ilustruje stan obecny oraz jeden z celów zimowego karmienia czyli "fun" nie tylko mój ale i potomków.

D7000

Domyślnie

Ojjj ciężko to widzę - inny karmnik najlepiej wysoki z wikliną mocowany na najwyższej listwie balustrady bo wtedy będą siadały także i na dachu karmnika czyli częściowo będziesz miał tło dla ptaka
    http://www.sklepy24.pl/szukaj/karmniki+drewniane - coś takiego bym widział jak to ma być balkon lub taras
    pozdrawiam
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Zamierzasz fotografowac ze srodka domu czy siedzac na balkonie?

Domyślnie

Generalnie karmnik może być dowolny, ptaki i tak chętnie skorzystają, ważne jest by w karmniku nie brakowało karmy bo podopieczni szybko się przyzwyczają i jeśli nie znajdą pożywienia to ptaki będą zagrożone. Ten który masz jest dobry bo nie trzeba często uzupełniać pokarmu i sam się wysypuje (dozuje). Jeśli zamierzasz fotografować bez ukrycia to musisz poczekać żeby ptaki bardziej się przyzwyczaiły ja czasem siedzę obok swojego bez ukrycia a ptaki przylatują i jedzą Warto jednak trochę się zamaskować, co wpłynie uspokajająco na ptaki i sprawi, że zdjęcia będą lepsze.
    Co do ukrycia może być siatka maskująca ale lepiej sprawdzi się namiot fotograficzny.O zdjęciach zza szyby zapomnij !