Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Dzwoniec

Domyślnie Dzwoniec

Jak w temacie....na zimno

1.

2.

Domyślnie

Powinno być konstruktywnie - świetna jakość kolorystyka światło - 2 doskonała
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez razza Zobacz posta
    Powinno być konstruktywnie - świetna jakość kolorystyka światło - 2 doskonała
    A krytycznie o patolu to nie łaska ?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Zen Zobacz posta
    :]

1. Ładna kolorystyka. Jest fajnie

2. Dziwnie wyglada ten ptak na badylu - ni to na czubie patyka ni to inaczej.....nie wiadomo gdzie jest zakończenie.
    Ale poza i naswietlenie jest przyjemne.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez TMB Zobacz posta
    :]

1. Ładna kolorystyka. Jest fajnie

2. Dziwnie wyglada ten ptak na badylu - ni to na czubie patyka ni to inaczej.....nie wiadomo gdzie jest zakończenie.
    Ale poza i naswietlenie jest przyjemne.

Zakończenie jest za ptakiem niestety, nie umiem dorabiać brakujących elementów na zdjęciach.

Domyślnie

Zakończenie jest za ptakiem niestety, nie umiem dorabiać brakujących elementów na zdjęciach.
    No ja wiem, że za ptakiem jest, ale dziwnie - czyt. niekorzystnie - to wygląda.
    A ludzi od wklejania i wycinania elementów na zdjęciu tu nie brakuje ^^

Domyślnie

No faktycznie zapomniałem sorkiiii - patol jest taki że słoń mógłby na nim siadać w dodatku absolutnie nie konweniuje z konwencją całego zdjęcia bez względu na to co byt to miało znaczyć. Zdecydowanie nie podoba mi sie płatek śniegu nad głową ptaka bo jest taki rozpraszający. Byłoby zdecydowanie lepiej gdybyś uchwycił moment bez tego płatka potwierdzając tym samym klasę fotografa. Generalnie zdjęcia są za dobre gdyż nie występują w nich typowe dla artystów fotografików nieostrości we wszystkich możliwych planach oraz wielowątkowy narracyjny bałagan z wieloma motywami głównymi - po prostu KOSZ kolego