Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Magazyn

Domyślnie Magazyn

Takie oto zdjęcie zrobiłem dla jednej z Dublińskich firm dostawczych. Jest to panorama hdr zrobiona w SNS HDR forumowego kolegi z pięciu ekspozycji i trzech ujęć ... Nie mam doświadczenia z zdjęciami wnętrz dlatego postanowiłem pokazać to tutaj i spytać zaawansowanych forumowiczów co o tym sądzą, może jakieś porady na następny raz?

Dodaje to do tego działu bo wciąż nie wiem jak się pozbyć tego łukowatego zniekształcenia na metalowych belkach pod sufitem.

Domyślnie Po...

Cześć. Ja jednak zacząłbym od poprawienia balansu bieli. No... troszkę przesadziłem...
    Przy prostowaniu tego typu zniekształceń, pewne możliwości daje narzędzie "Warp". Interesujący nas fragment zdjęcia, tu sufitu, wrzucasz na nową warstwę i delikatnie korygujesz. Ja trochę zrobiłem to mało dokładnie, dlatego sugeruję stosowanie z wyczuciem... Później można jeszcze belki potraktować choćby filtrem "Liguify" i wyrównać ich szerokość na całej powierzchni. Może się przyda...

Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez yaroN ; 26-11-2012 o 12:52
    ... sprzęt do robienia zdjęć i nie tylko

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez yaroN Zobacz posta
    Cześć. Ja jednak zacząłbym od poprawienia balansu bieli. No... troszkę przesadziłem...
    Przy prostowaniu tego typu zniekształceń, pewne możliwości daje narzędzie "Warp". Interesujący nas fragment zdjęcia, tu sufitu, wrzucasz na nową warstwę i delikatnie korygujesz. Ja trochę zrobiłem to mało dokładnie, dlatego sugeruję stosowanie z wyczuciem... Później można jeszcze belki potraktować choćby filtrem "Liguify" i wyrównać ich szerokość na całej powierzchni. Może się przyda...

Pozdrawiam.
    Typowy przyklad,ze nie zawsze poprawa WB dobrze sluzy zdjeciu.
    Ale to tylko moje skromne zdanie.

Domyślnie

Ja oryginał rozjaśniłbym i ewentualnie podbił kontrast...ale nie do tego stopnia, jak to zrobił yaroN

Domyślnie