Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Astro

Domyślnie Astro

Witam. Proszę o oceny. Pozdrawiam

Domyślnie

Góra bardzo fajna, dół postarałbym się zagospodarować jakimś ciekawym elementem, w takiej postaci dół dość pustawy niewiele wnosi do kompozycji.
    Zapraszam
    <a href="http://www.michalostrowski.com.pl/" target="_blank">www.michalostrowski.com.pl</a><br>

Domyślnie

Podobnie do w/w
    Kadrowalbym w kwadracie
    pralka Siemens, żelazko Tefal, kuchenka Samsung, stolik najtańszy z ikei

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez pgaik Zobacz posta
    Kadrowalbym w kwadracie
    Dokładnie to samo pomyślałem, zanim przeczytałem komentarz kolegi pgaik
    Dominik
    Fujifilm X10 | D90 | S 10-20 | T 28-75 | N 70-300 VR | N 35 | Metz 58 AF1 | Metz 48 AF1 l Lensbaby
    flickr

Domyślnie

Też bym wybrał kwadrat, odcinając cały dół.
    Nie znam się, więc spytam - co to jest ta biała kreska? Gwiazdy są nieruchome, to jakiś samolot?

Domyślnie

Jest to satelita. Samolot mruga zazwyczaj i byłyby przerywane kropki czerwone lub niebieskie choć szczerze powiem że tak nisko horyzontu nie widziałem jeszcze satelity i dopiero na zdjęciu zauważyłem. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez fantasywings ; 15-11-2012 o 13:19

Domyślnie

Nie wiedziałem że satelity poruszają się aż tak szybko. Dzięki za odpowiedź.

Domyślnie

Nie bede oryginalny... w kwadrat to... i piekna fota.
    Podoba mi sie klimat Twoich zdjec.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez fantasywings Zobacz posta
    Jest to satelita. Samolot mruga zazwyczaj i byłyby przerywane kropki czerwone lub niebieskie choć szczerze powiem że tak nisko horyzontu nie widziałem jeszcze satelity i dopiero na zdjęciu zauważyłem. Pozdrawiam
    Nie jest to satelita - satelity są bardzo słabo widoczne (ze względu na swój rozmiar), zazwyczaj słabiej niż samoloty. Dodatkowo u nas zazwyczaj są tuż nad horyzontem.

To co widać na twoim zdjęciu to ISS.

Cytat Zamieszczone przez creep Zobacz posta