Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Domyślnie Filmy - Nikon D5100

Witam
    Są to krótkie amatorksie filmiki nagrywane dla zabawy,
    Jakies opinie ?
    Podpowiedzi ?

Domyślnie

Witam, WOW ... nie znam się na video.. wszedłem tutaj tak po prostu z ciekawości. Filmiki są świetne, jak dla mnie osoby która się nie zna na kręceniu są to filmiki na pewno lepsze jak sceny W11 czy Detektywów. Pełna profeska

Widać, że się przyłożyliście do tego bo kuchnia tak WYPUCOWANA
    Super muzyka nadająca odpowiedni klimat scenie.
    Najlepsze: 1,3,2 taka kolejność .
    Oczywiście zazdroszczę zapału talentu i pozdrawiam i czekam na dalsze realizacje.

Domyślnie

Super filmiki. Naprawde bajka. Aż nie moge uwierzyć że sprzet ktory posiadam D5100 da rade takie filmy robić.
    Jaki program użyłeś do obróbki i napisów?

Pozdrawiam

Domyślnie

Upartus, gratuluję -świetne filmy, bardzo przyjemnie się ogląda.

Przyznaj, nie czytałeś, że Nikonami nie da się filmować prawda ?

Domyślnie

Gratulacje na prawdę dobra robota ja tez jestem pod wrażeniem filmików twoich z D5100 którego osobiście posiadam napisz coś więcej jeżeli możesz o ustawieniach w aparacie bo ja coś sobie nie radzę i jakie obiektywy brały udział w kręceniu

Domyślnie

Halo !

Więc jeśli chodzi o programy to używam Premiere Pro (ogólne cięcia i składanie ) i After Effect (korekcja kolorów / napisy itp.)
    Jeśli chodzi o ustawienia to nargywam na ustawieniach manualnych wiec ciężko coś napisać , poprostu ustawiam to co uważam że bedzie "Ok" do danej sytuacji
    Obiektywy jakich używam to przede wszystkim nikor 35mm1.8 / 50mm1.4 / sigma 12-24mm 4.5-5.6 / czasem nikor 70-200 f2.8

ps.podrzucam nowe nagrywki , równierz tylko nikon 5100

Jakies opinie na temat tego ?
    Ostatnio edytowane przez Upartus ; 01-01-2013 o 23:45

Domyślnie

wszystkie filmy ogląda się z przyjemnością