Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Lis i jeleń

Domyślnie

Na 1 fajny klimat, super kompozycja 2 i 3 też mi się bardzo podobają, tylko 4 jakoś mi nie leży, za mała odległość lisa od tła
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez evilseed Zobacz posta
    Na 1 fajny klimat, super kompozycja 2 i 3 też mi się bardzo podobają, tylko 4 jakoś mi nie leży, za mała odległość lisa od tła
    Za evilseed

Domyślnie

opowiedz coś o jedynce, godzina wykonania zdjęcia, czy podchodziłeś byka? czy czekałeś w jednym miejscu bo wiesz że tu gdzieś jest ich ulubiona ścieżka (takie też mają)
    też muszę jechać na rykowisko, jeszcze za ciepło, ale już zaczynają ryczeć... pod koniec września to będą rykowiska !!!
    Z8 | S 24 1.4 ART | 35+50+135 1.8 S | FTZ II | SB700
    Było D90 | D7100 | 2 x D750 | Z6 II

Domyślnie

No to otworzyłeś sezon tym bykiem Bardzo fajne zdjęcia.
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Oszczędny w słowach Awatar Chacal
    Miasto
    N 49°82' E 19°02'

Domyślnie

No to zrobiles tym zdjeciem smaka na jelenie w tym roku. Z zaskoczenia go miales, czy wiedzieles ze bedzie?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
    NIKON Deczysta
    www.slowikfoto.pl

Domyślnie

Cieszę się że się podoba. Spróbuję napisać jak powstało ale ostrzegam nie jestem w tym dobry