Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
    Oszczędny w słowach Awatar agent
    Miasto
    Jastrzębie - Cieszyn

Domyślnie Jaka lampa i pilot

Witam.
    Jestem początkującym amatorem fotografem. Mam nikona D7000 z ob.18-105mm. Posiadam statyw i teraz kolej na dobrą lampę błyskową bezprzewodową która będzie służyła już na wiele lat, a także dobry pilot bezprzewodowy. I moje pytanie jest następujące. Ile musiał bym wydać na taki sprzęt i czy ktoś by mi polecił jakąś stronę (linka) z takim sprzętem abym potem nie żałował ?. Mam na oku lampę nikona SB 900 to wartość ok. 1000 zł . Dodam że interesuje mnie fotografia wszelkiego rodzaju ( studyjna, makro, krajobrazowa itd.) Niech ktoś mi doradzi w tej kwestii.. Może ktoś wie o tańszej lampie, a równie dobrej. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Domyślnie

Chcesz lampę bezprzewodową i pilota bezprzewodowego i narzekasz na 1000zł ?

Bezprzewodowe lampy (znam tylko studyjne) są wszystkie a ceny różne.

Natomiast lampy typu D900 są lampami systemowymi - całkiem inna bajka.
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

Miasto
    Jastrzębie - Cieszyn

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez wasilewk Zobacz posta
    Chcesz lampę bezprzewodową i pilota bezprzewodowego i narzekasz na 1000zł ?

Bezprzewodowe lampy (znam tylko studyjne) są wszystkie a ceny różne.

Natomiast lampy typu D900 są lampami systemowymi - całkiem inna bajka.
    Hehe ja nie narzekam tylko grzecznie się pytam. Bo cene tak podałem a jak by się okazało że jest coś tańszego chyba byłoby fajnie. Głównie chcę wiedzieć jaki mam kupić sprzęt abym potem nie był zdziwiony . Pilot wiadomo do zdjęć nie poruszonych itd. Ceny wiadomo są różne tylko nie dokładnie o to pytam bo nie zawsze cena idzie z jakością. Chcę aby mi to ktoś wyjaśnił co ma z tym do czynienia.

Domyślnie