Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Pomocy ...

Domyślnie Pomocy ...

zdjęcia dokumentacyjne - nie jestem w stanie oznaczyć gatunku
    1 duży ptak ciemnobrązowy pierś jaśniejsza nakrapiana zdecydowanie większy jak wilga siada również bardzo wysoko

2

3

4

5 podlot dużego ptaka wielkością zbliżony do turkawki - też nie jestem w stanie oznaczyć gatunku ?

6

7

pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Ten na patyku, to moim zdaniem młoda jaskółka, a ten na trawie młody kwiczoł/kos.

Gaduła Awatar timi
    Miasto
    Golub-Dobrzyń
    Wpisów
    3

Domyślnie

Andrzeju ale wspomniano w wątku ze ptak jest większy od wilgi, a gdzie wildze do jaskółki tym bardziej młodej

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez timi Zobacz posta
    Andrzeju ale wspomniano w wątku ze ptak jest większy od wilgi, a gdzie wildze do jaskółki tym bardziej młodej
    Racja

Domyślnie

Pierwsze to kos, najprawdopodobniej młodociany, drugie to śpiewak podlot. I są mniejsze od wilgi
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Jak mnie słusznie poprawiła moja ładniejsza połowa, wilga wcale nie musi być większa od tych ptaków Więc mała korekta do mojej poprzednie wypowiedzi

P.S. Przepraszam, że piszę post bezpośrednio pod swoją poprzednią wypowiedzią ale nie mogę już edytować.
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez evilseed Zobacz posta
    Jak mnie słusznie poprawiła moja ładniejsza połowa, wilga wcale nie musi być większa od tych ptaków Więc mała korekta do mojej poprzednie wypowiedzi

P.S. Przepraszam, że piszę post bezpośrednio pod swoją poprzednią wypowiedzią ale nie mogę już edytować.
    Dzięki Kamil chyba masz rację

Domyślnie

ale się uśmiałem z tej Andrzeja jaskółki

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Górny Śląsk

Domyślnie