Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Pleszek

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Pleszek

D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Najbardziej podoba mi się 1, ładny kadr i fajnie pokazane upierzenie ptaka.

Domyślnie

Fajna seria ale całość cropem zajeżdża Szumy jakieś wylazły i braki w szczegółach :/ Wybieram 6 fajnie środowiskowa

Domyślnie

Niektóre widać cropy spore i chyba podostrzane sporo bo szum wyszedł. Tak jak mówi Atum, szczegółów również brak. Dla mnie jedynie 3 się widzi

PS: nie myslałeś, żeby zrezygnować z tych ramek??

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Atum Zobacz posta
    Fajna seria ale całość cropem zajeżdża Szumy jakieś wylazły i braki w szczegółach :/ Wybieram 6 fajnie środowiskowa
    Piotrek - przecież ja jestem zaprzeczeniem fotografa przyrody z tego forum Tam gdzie Ty obniżasz kontrast prawie na maksa, ja go ciągnę w górę zamiast zrobić modny welur Zamiast siedzieć po 5 godzin na zasiadkach ze statywem to ja idę w plener i ,,walę z ręki" do wszystkiego co się rusza lub lata nie bacząc absolutnie na ,,stylowość tła" i światełko - bo ja jestem taki naturszczyk co się cieszy każdym ptakiem No niestety nie robię zdjęć albumowych i patykologia mnie męczy - wiedzą o tym Ci co mnie znają Uważam, że jako naturszczyk odniosłem ,,wielki sukces" że pleszek jest rozpoznawalny mimo ,,braków w szczegółach" jak zauważyłeś i oczywistego kropa na maxa w chaosie prezentowanego tła, że o badziewiastym patyku nie wspomnę Dzięki Atum za komentaż do tych zdjęć

Cytat Zamieszczone przez slawoj400 Zobacz posta
    Niektóre widać cropy spore i chyba podostrzane sporo bo szum wyszedł. Tak jak mówi Atum, szczegółów również brak. Dla mnie jedynie 3 się widzi
    Sławek faktycznie teraz i ja widzę te szumy - aż plamy przed oczyma mi latają Ale grunt że pleszka ze zniczkiem nie mylicie A jakość raz lepsza raz gorsza jak to u naturszczyka