Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Domyślnie Problem amatora (laptop do 2500 zł)

Witam. Od kilku dni czytam różne fora internetowe na temat laptopów. Jak już napisałem w temacie, jestem amatorem, posiadam aparat Nikon D300s i chciałbym laptopa do przeglądania zdjęć i obróbki tylko i wyłącznie amatorsko (wakacje, u cioci na imieninach itd.) Mój problem polega na tym jaki procesor, jaka karta graficzna i inne z tym związane parametry są potrzebne do bezproblemowej "zabawy"? Mój budżet to max: 2500 zł.

Proszę o opinie i pomoc przy wyborze.
    Pozdrawiam, Rafał.

Domyślnie

przejrzyj sobie na początek ten temat: http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=188821
    - FB -
    Canon + szkła

Domyślnie

Witam Irwusek, sory że zaśmiecam ale jak wspomniałem jestem kompletnym amatorem i te wszystkie techniczne sprawy są dla mnie ciężkie w ogarnięciu. Po prostu proszę o radę (czy te laptopy by się nadawały?):

1. Sony Vaio
    http://laptopy.benchmark.pl/test-lap...eb3z1e-bq.html

2. HP Pavilion g7
    http://www.mediaexpert.pl/katalog/no...4ea,11736.html
    Ostatnio edytowane przez rafałm ; 27-06-2012 o 21:38 Powód: wklejenie linków.

Domyślnie

do obrabiania i przegladania zdjec nie jest Ci potrzebne nic poza procesorem min i5 2.5 i tyle RAMu ile zdolasz upachac w kompa. pozostale rzeczy maja najmniej wplywu na przegladanie czy obrabianie. Tak wiec jak wybierzesz sie do sklepu po laptopa to wybierz tego, ktory ma w miare mocny procesor (cztery rdzenie lub wiecej) i dokup RAM min do 12GB

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez grudzinsky Zobacz posta
    do obrabiania i przegladania zdjec nie jest Ci potrzebne nic poza procesorem min i5 2.5 i tyle RAMu ile zdolasz upachac w kompa. pozostale rzeczy maja najmniej wplywu na przegladanie czy obrabianie. Tak wiec jak wybierzesz sie do sklepu po laptopa to wybierz tego, ktory ma w miare mocny procesor (cztery rdzenie lub wiecej) i dokup RAM min do 12GB