Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Domyślnie NIKON L25 Coolpix

Znajomy poprosił mnie o ocenę aparatu NIKON L25 Coolpix (bo kupuje go jego córka). Ja jestem posiadaczem canona, a na kompaktach nie znam się wcale. Przeczytałem jego specyfikację, ale generalnie chodzi o to, czy ten aparat ma jakąś wtopę co czyni go nieudanym modelem i może jednak za te pieniądze lepiej kupić coś innego. Mam świadomość, że za tą kwotę cudów nie ma. Mam tylko gorącą prośbę do osób, które coś wiedzą o tym modelu więcej niż w specyfikacjach, żeby wyraziły swą opinię na jego temat, ewentualnie doradziły coś innego za te pieniądze.
    Dzięki!
    Tryton - tylko gościnnie, bo mam Canona

Domyślnie

Kupiłem mojemu tacie jeden z poprzednich modeli L19 (chyba). Założenie było proste: łatwa obsługa, duży wyświetlacz, zasilanie AA, niska cena. Ponieważ rodzice zwiedzają Polskę i okoliczne kraje chcieli mieć pstrykadełko. Jak przywieźli pierwsze zdjęcia byłem zaskoczony ich jakością. Aparacik ma 3 lata i zrobił ok 4,5-5 tys zdjęć. Robi ok.350 zdjęć na akumulatorach. Aparacik jakich wiele na rynku.
    Festina lente!

Domyślnie

s2600 jest zasilany akumulatorem dedykowanym, a l25 bateriami AA. Mam oba na sklepie i oba szalu nie robia, choc wydaje mi sie ze s2600 daje troche gorsze zdjecia.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Tryton Zobacz posta
    Znajomy poprosił mnie o ocenę aparatu NIKON L25 Coolpix (bo kupuje go jego córka). Ja jestem posiadaczem canona, a na kompaktach nie znam się wcale. Przeczytałem jego specyfikację, ale generalnie chodzi o to, czy ten aparat ma jakąś wtopę co czyni go nieudanym modelem i może jednak za te pieniądze lepiej kupić coś innego. Mam świadomość, że za tą kwotę cudów nie ma. Mam tylko gorącą prośbę do osób, które coś wiedzą o tym modelu więcej niż w specyfikacjach, żeby wyraziły swą opinię na jego temat, ewentualnie doradziły coś innego za te pieniądze.
    Dzięki!