Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Kasia

Domyślnie Kasia

Cześć, nie zwykłem tu publikować choć forum śledzę na bieżąco. A teraz dużo wolnego czasu, bo po maturze jestem więc i na zdjęcia jest czas.

Jestem tylko kompletnym amatorem, modelka też pierwszy raz przed obiektywem.
    Zapraszam do komentowania.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

I bonus dla lubiących bokeh

Domyślnie

oj masz z kim na foty chodzić....
    Dziewczę o ślicznej urodzie.
    z tego co mi się rzuciło w oczy to 1 i 4 nie potrzebne skosy
    7 i 6 chyba mialy byc proste a wydaje mi sie ze lekko lecą .Jak prosto to prosto

edit: ok stwierdze,czuje sie jak na poddaszu.Troche za duzo tych skosów.Ale to sprawa indywidualna
    Ostatnio edytowane przez Gomad ; 27-05-2012 o 17:36
    | D600 | D90 | N 35 1.8 | N 50 1.8 |T17-35 2.8-4| S 70-200 f2.8 | plecaczek

Fejs

Domyślnie

Jak dla mnie to zbyt nachalnie wyciągane kolory , troche nad tym nie panujesz szczególnie widać do na skórze dziewczyny która jest miejscami czerwono/zółta .
    1 Fajnie wyeksponowane nogi , tylko nie wiem po co skos zrobiłeś. 2 Bardzo przyjemny portrecik. Szkoda , ze ręce własnie zaczerwienione . 3 tutaj niestety ale przesadziłeś i zrobiła sie " Żyrafa " - kosz . 4 Znów nie potrzebny skos , zbyt mocno wyciągnięte te kolory , odciągaja uwagę od dziewczyny . 5 Ciut za jasno , ale Również bardzo fajna klatka . 6 Tutaj dziewczyna wyszła troche płasko , moze to wina obróbki i jakoś nie do końca ostro , znów kolory intensywne chodz mniej . 7 Przyjemny kadr , również zaliczam do udanych . 8,9,10 , Kolor skóry , za intensywny kolor tła , skosy .
    FX

Domyślnie

Świetny wynik! Dla mnie skosy są OK, przyczepię się do kilku małych szczegółów: #2 odrobina więcej dołu żeby nie obcinać rąk; #6 coś pod kolanem prawej nogi; #8 i 9 - okolice pachy do lekkiej korekty; #bonus - lewa dłoń ciemna i czerwona.
    Podsumowując: dla mnie 5,1,2 najlepsze. Idźcie tą drogą :-]
    ---
    Oper