Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Aneta

Domyślnie Aneta

Witam.
    Po ponad roku (?) przeglądania tego forum w końcu postanowiłam pokazać coś od siebie.
    Jestem totalną amatorką i samoukiem, obróbka u mnie nie stoi na wysokim poziomie, mam tego świadomość.
    Proszę więc o niebesztanie mnie z góry na dół na samym wstępie, a o jakieś wskazówki, które nie będą nafaszerowane megaprofesjonalnym językiem.
    Staram się jak mogę. :<
    Uff.

1.

Uploaded with ImageShack.us

2.

Domyślnie

#2 przyjemna Podoba mi się
    #1 nie pasuje mi tutaj do tego uploadu

Może masz coś jeszcze ?
    - FB -
    Canon + szkła

Domyślnie

dawaj kolejne i w większym rozmiarze. Na razie jest dobrze.

Domyślnie

#1 nie pasuje mi tutaj do tego uploadu
    Z jednej sesji, więc wstawiłam.

1.

2.

Robione analogową 50/1.8, z którą kompletnie nie mogę sobie poradzić, robię zdjęcia z przysłoną 2, bo na 1.8 nigdy nie mogę ustawić ostrości. :/
    d5000
    KOBIETA

Domyślnie

Widać, że walka trwa. Rzeczywiście szeroki kadr słabo wyszedł i przy tym obiektywie należałoby lepiej dobrać tło, by ładniej się rozmyło. Najlepiej jak będzie dużo dalej za modelką, zatem zdjęcia z góry raczej nie będą udane. Może na polanie, w polu, na łące - tam gdzie linia drzew, czy horyzontu ginie gdzieś w oddali. W klimacie miejskim tez powinno być nieźle. Ciasne kadry jak na razie nie są złe. Mogłoby być lepiej, ale to już sama się zorientujesz przy kolejnych sesjach. Zwracaj uwagę na naturalność fotografowanej osoby, im mniej gry, tym często lepiej. Ja wiem, że wszystkie dziwczynki chcą być aktorkami, ale... Z umiarem. Można podrzucić modelce temat lub sytuację jakąś do wyobrażenia sobie. Wówczas emocje malujące się na twarzy, mogą być bardziej rzeczywiste, niż otrzymane w wyniku bardzo bezpośredniego polecenia.