Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Domyślnie [Motocross] Eat My Dirt

Chyba z rok nic nie wstawiałem to się przypominam, taką szybką mieszanką i dawką kurzu, błota i piachu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

BONUS
    NIKON D300+ MB-D10+ NIKKOR AF-S 80-200 2.8

Domyślnie

wow ... jestem laikiem w temacie takiej fotografii, więc nie licz na konstruktywna krytykę, ale podobają mi się bardzo!

Domyślnie

Podepnę się pod kolegę, fotki klasa. Z tego co pamiętam kiedyś pstrykałeś S70-200, te są z N80-200 ?

Domyślnie

kurcze kadry fajne, momenty na plus, szkoda tylko że czasy krótkie i "pomroziłeś" to wszytsko

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez -bob- Zobacz posta
    Podepnę się pod kolegę, fotki klasa. Z tego co pamiętam kiedyś pstrykałeś S70-200, te są z N80-200 ?

Tak. ale z wersji z slinikiem AF-S 80-200 2.8

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez m.sznek Zobacz posta
    kurcze kadry fajne, momenty na plus, szkoda tylko że czasy krótkie i "pomroziłeś" to wszytsko
    Albo głębia albo mróz, albo filtry na które mnie nie stać :P

Domyślnie

niestety borykam sie z tym samym ;/ niestety czesto rezygnuje z glebi na rzecz dynamiki

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez theQ Zobacz posta
    wow ... jestem laikiem w temacie takiej fotografii, więc nie licz na konstruktywna krytykę, ale podobają mi się bardzo!
    Podziękował

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Ozborn Zobacz posta
    Tak. ale z wersji z slinikiem AF-S 80-200 2.8
    Zauważalne różnice w obrazku i szybkości ? O ile mnie pamięć nie myli to chwaliłeś 70-200II.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez -bob- Zobacz posta
    Zauważalne różnice w obrazku i szybkości ? O ile mnie pamięć nie myli to chwaliłeś 70-200II.
    Miałem Sigmę 70-200 2.8 obraz cacy szybkość też to chwaliłem, ale miałem straszny problem z FF nie do obejścia nawet dwa razy w serwisie była i dalej kiszka. Została sprzedana kolesiowi, który miał z nią praktycznie nie zauważalny BF i mu to nie przeszkadzało.