Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Był sobie ptak

Wink Był sobie ptak

Kolejna zwierzęca seria.

Domyślnie

Z całego tego setu ,,kupuję" jedynie prawy dolny róg
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Prosiłabym o konkretne uwagi co się podoba/nie, bo inaczej nie wiem co jest źle, w jakim kierunku iść... Jak pisałam w pierwszym założonym temacie, szukam nie poklasku czy komentarzy, tylko konstruktywnej krytyki, a Twoja niestety do takich nie należy.

Domyślnie

Jedynka - tło mało ciekawe, zabałaganione, żeby nie powiedzieć paskudne. Za mało luzu z przodu ptaka i niepotrzebna wolna przestrzeń z tyłu, czyli kadrowanie. Zieleń jakaś nienaturalna.
    Dwójka - to samo co w jedynce + te patyki zupełnie rozkładają główny, tytułowy motyw.
    To są moje uwagi z którymi nie musisz się liczyć. Myślę, że inni napiszą więcej.

Domyślnie

Właśnie chodziło mi o pokazanie w dwójce ptaka za patykami. Wydawał mi się intrygujący.

Zdjęcia robiłam 18-105, więc nie sądzę, by dało się tło pokazać lepiej, chyba, że chodzi Tobie o obróbkę? No i o co chodzi z luzem (nie znam tego określenia)?

Dziękuję za opinię.

Domyślnie